• Hoewel de lineup dit jaar niet vet was, heb ik toch hartstikke genoten, en nu ik eindelijk weer gedoucht heb (Je stinkt niet als 37000 man hetzelfde ruikt, toch?" Ben ik wakker genoeg om aan jullie te vragen of jullie erbij waren en hoe jullie het vonden c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Volgend jaar organiseer ik gewoon een afterparty bij mij thuis, zo kan ik alle leuke quizletters naar mijn huis lokken want ik woon niet heel ver weg.=') Ik ga wel niet naar pinkpop tough.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik was er de zaterdag, en vond het echt heel vet! Vooral Magic!, The Script en Robbie Williams waren leuk. Van Anouk heb ik van een wat grotere afstand ook enorm genoten. Kensington, Dotan en Avicii niet echt gezien helaas, te veel mensen. Sowieso errug veel mensen, ik werd er soms helemaal claustrofobisch van. Verder natuurlijk enorm mooi weer gehad, ook nog lekker in het zonnetje gezeten en veel jillz gedronken. ^^ Zeer geslaagd!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben alleen gisteren geweest en ik vond vooral OneRepublic heel goed en Typhoon vond ik ook echt leuk om bij te kijken, leuker dan ik had verwacht, denk ik. Met de trein terugkomen viel alleen behoorlijk tegen, dat doe ik dus nooit meer (ach, om vier uur 's nachts luisteren naar gestrande festivalgangers die piano spelen op station Utrecht is ook weer een nieuwe ervaring). Al met al heb ik verder wel een hele leuke dag gehad, het was mijn eerste keer op Pinkpop, dus ik vond het heel leuk om het gewoon een keer meegemaakt te hebben!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het. Was. Geweldig.
    Ik heb echt een perfect weekend gehad met als hoofdpunten Muse, Causes, Sheppard en Kovacs. Het was echt gaaf!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Lizor op welke camping stond je? (:

    Mijn hoogtepunten waren Muse, Elbow, Robbie, The Script, OneRepublic, Rise Against, en natuurlijk F... Oh. *snik*


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    @Lizor op welke camping stond je? (:

    Mijn hoogtepunten waren Muse, Elbow, Robbie, The Script, OneRepublic, Rise Against, en natuurlijk F... Oh. *snik*

    C c:
    En ik vond Robbie niet echt leuk en inderdaad echt jammer van de Foo Fighters :c Ik vond echt vrij weinig aan Pharrell... volgens mij was het niet eens live


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah, ik stond op B c:

    Ik was niet bij Pharell, het was foo of niets voor mij, dus toen ben ik opgehaald, heel jammer was dat. :(


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb er echt heeeeeel erg van genoten. Pinkpop was erg geslaagd voor mij. Als hoogtepunten: Kensington, Robbie Williams, Slash en Fiddlers Green.
    Ik stond op camping B!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh, waar stond je ongeveer?

    was jullie feesttent toevallig omgewaaid en was er een tent op die plaats gezet? :'D


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Oeh, waar stond je ongeveer?

    was jullie feesttent toevallig omgewaaid en was er een tent op die plaats gezet? :'D


    Als je langs de Dixies (schrijf je dat zo?) afliep bij de feesttent het eerste straatje rechts erin. Dus de een na laatste.
    Op welke camping stond jij? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    B! als je bij de ingang bij de feesttent (dus niet de hoofdingang) meteen links ging, en dan het linker pad tot de eerste doorgang, daar links en dan bij het bos haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    B! als je bij de ingang bij de feesttent (dus niet de hoofdingang) meteen links ging, en dan het linker pad tot de eerste doorgang, daar links en dan bij het bos haha


    Werd er bij jullie ook steeds "krakakakaaa" geroepen? Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee maar er werd wel heel hard geklapt toen mijn vriend en ik onze tent uit kwamen :')


    Spinning around, I'm weightless.