• heejj
    ik heb net een goed gesprek met myn vriendin gehad. myn vriendin en haar vriend hebbe same ee zoontje van 4 maand. Vorige week toen ze nr bed gingen was er niks aan de hand. Maar gisteren in bed riep hij ineens een andere naam?!?!:O Ik was zo verbaasd. Ik had egt NOOIT gedacht dat hy zoiets zou doen:S Nu is de vraag of hy haar echt bedriegt!! Wat denken jullie?? Wij denken van wel:S Alle tips om achter de waarheid te komen zijn welkom!!

    Xx(K)

    dus alleen omdat hij een andere naam roept gaat hij vreemd? Of lag hij met een ander in bed?
    Ik vat het niet, wanneer riep hij die andere naam?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    dus alleen omdat hij een andere naam roept gaat hij vreemd? Of lag hij met een ander in bed?
    Ik vat het niet, wanneer riep hij die andere naam?

    Toen hy met myn BF in bed was, ma hy doet wel heel vreemd de laatste tyd:S Weetje, een slegt geweten enzo...

    GU schreef:
    dus alleen omdat hij een andere naam roept gaat hij vreemd? Of lag hij met een ander in bed?
    Ik vat het niet, wanneer riep hij die andere naam?

    Omdat hij misschien die andere (van de naam) voor hem zag toen ze sex hadden? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mhh ik ben geneigde om je te zeggen als ik dat lees van een slecht geweten
    maar je weet nooit zeker he en vanaf hieruit dank ik niet dat wij het erg kunnen beoordelen sorry


    You're a star in heaven.

    ik denk niet dat hij haar bedriegt. van wie is die naam eigenlijk? misschien zag hij haar aan voor iemand anders of had hij gedroomd over zijn zus ofzo en riep hij haar naam.. misschien moet je het gewoon eens aan hem vragen.. hij zal er vast wel een verklaring voor hebben..

    ZO KUN JE ZIEN OF IEMAND LIEGT:
    -Als iemand liegt gaat hij/zij vaak aan een kettinkje, armbandje of iets anders friemelen
    -Als iemand liegt verteld hij/zij zijn verhaal vol details
    -Als iemand liegt houd hij/zij vaak geen oogcontact, hij/zij kijkt dan vaak naar beneden, boven of even opzij
    -Als iemand liegt komt hij/zij vaak niet zelfverzekerd over..

    Ik hoop dat je er wat aan hebt

    X. Judith


    He is my Hero and I'm his Heroine

    LoveLetterJB schreef:
    ik denk niet dat hij haar bedriegt. van wie is die naam eigenlijk? misschien zag hij haar aan voor iemand anders of had hij gedroomd over zijn zus ofzo en riep hij haar naam.. misschien moet je het gewoon eens aan hem vragen.. hij zal er vast wel een verklaring voor hebben..

    ZO KUN JE ZIEN OF IEMAND LIEGT:
    -Als iemand liegt gaat hij/zij vaak aan een kettinkje, armbandje of iets anders friemelen
    -Als iemand liegt verteld hij/zij zijn verhaal vol details
    -Als iemand liegt houd hij/zij vaak geen oogcontact, hij/zij kijkt dan vaak naar beneden, boven of even opzij
    -Als iemand liegt komt hij/zij vaak niet zelfverzekerd over..

    Ik hoop dat je er wat aan hebt

    X. Judith

    hjj thx vr de tips
    dromen zal t wel niet zyn, want ze ware bezigxD
    ik vrees gwn t ergste, ik ga morge een smet hem op stap en dan zullen we t zien uit te visse e

    hij hieft niet pecee vreemd zijn gegaan.
    maar hij kan ook diegene voorzich hebben gezien.

    Hmm jeetje, ik heb geen idee :/


    I don't need words to feel those lips.

    LoveLetterJB schreef:
    ik denk niet dat hij haar bedriegt. van wie is die naam eigenlijk? misschien zag hij haar aan voor iemand anders of had hij gedroomd over zijn zus ofzo en riep hij haar naam.. misschien moet je het gewoon eens aan hem vragen.. hij zal er vast wel een verklaring voor hebben..

    ZO KUN JE ZIEN OF IEMAND LIEGT:
    -Als iemand liegt gaat hij/zij vaak aan een kettinkje, armbandje of iets anders friemelen
    -Als iemand liegt verteld hij/zij zijn verhaal vol details
    -Als iemand liegt houd hij/zij vaak geen oogcontact, hij/zij kijkt dan vaak naar beneden, boven of even opzij
    -Als iemand liegt komt hij/zij vaak niet zelfverzekerd over..

    Ik hoop dat je er wat aan hebt

    X. Judith
    Dat friemelen klopt niet helemaal hoor ;D Altijd als ik praat moet ik iets hebben om mee te spelen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vat het hele verhaal niet echt .. xo

    Emotionless schreef:
    (...)Dat friemelen klopt niet helemaal hoor ;D Altijd als ik praat moet ik iets hebben om mee te spelen.

    Whaa x'DD
    Ik ook.


    I found myself in Wonderland.

    LoveLetterJB schreef:
    ZO KUN JE ZIEN OF IEMAND LIEGT:
    -Als iemand liegt gaat hij/zij vaak aan een kettinkje, armbandje of iets anders friemelen
    -Als iemand liegt verteld hij/zij zijn verhaal vol details
    -Als iemand liegt houd hij/zij vaak geen oogcontact, hij/zij kijkt dan vaak naar beneden, boven of even opzij
    -Als iemand liegt komt hij/zij vaak niet zelfverzekerd over..

    Ik hoop dat je er wat aan hebt

    X. Judith

    kan je natuurlijk altijd manipuleren. Zo kan je als je liegt natuurlijk ook gewoon oogcontact houden, zeker als je weet dat dat een van die kenmerken zijn en je absoluut niet wilt dat hij/zij het weeet.
    Maar dat doet er nu niet toe^^

    Hmm, 'k denk dat je zelf eens op onderzoek moeten gaan als je echt wil weten of hij haar bedriegt. Dit wilt uiteindelijk nog niet zo 'veel' (natuurlijk zegt dat wat) zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay