• Oké, Kaylee kwam er op maar ja, ik heb er een topic van gemaakt. Lang leve Bella =]!


    Wij meiden, zijn wel door íemand, - daarmee bedoel ik hunks, acteurs, models, artiesten, etc. - op deze wereldbol geobseseerd/verslaafd of verliefd. Dus we maken over ze verhalen/serie's en/of gedichten. Ik noem er een paar:

    - the kaulitz twins.
    - skandar keynes/ william moseley
    - the jonas brothers.
    - robbert pattinson.
    - daniel radcliffe/tom felton.







    (en meerdere die ik niet ken, of niet noemde. Maar die jij wel kent!) Maar wat nou als deze hunks er nou achter komen dat er een meisje over hun liefdesverhalen schrijft. Heb jij een nieuw deel af, leest hij het mee! `En toen kuste Tom/Bill/Edward/Edmund/Peter/Joe/Kevin/Nick/Fernando/Cristiano het meisje (wie de schrijfster blijkt te zijn, meestal).´ Moet je dat even voorstellen. Ik weet niet of dit mag, of hierover al een topic is geplaatst.
    Maar ik wil wel eens weten, door wie jullie geobseseerd zijn, de serie die je van hem maakt(e), en wat je zou doen als je erachter kwam.
    Duidelijk?

    Bella.


    ps; Ik had het al opgeslagen voordat ik deze topic af had, sorry! Dus lees hem a.u.b. overnieuw. ;$


    we've only said goodbye with words

    Dan gaan ze dat leuk vinden. :P
    Het is toch leuk als een paar miljoen mensen verlieft op je zijn? :D


    One who knows nothing can understand nothing.

    weet je ik denk dat sommige dat wel weten x'D
    maar ik zou me wel zo'n beetje ongemakkelijk voelen als ik zo voor die stond bij een meet en greet en die zou dat zo vragen :$


    You're a star in heaven.

    Jouw titel én jouw forum-signature mogen niet ?
    xoxo.


    ok

    Dan ga ik me kapot lachen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dan is het schaamtelijk.

    Ze zullen vast eerst gefreakt zijn, maar het streelt hun ego vast wel :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik zou me bedreigd voelen als iemand verhalen over mij schrijft o.O maar ik ben ook niet beroemd he ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    topic titel mag beslist niet schuingedrukt.

    `En toen kuste Tom/Bill/Edward/Edmund/Peter/Joe/Kevin/Nick/Fernando/Cristiano het meisje (wie de schrijfster blijkt te zijn, meestal).´

    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou; Ik schrijf een verhaal over William Moseley/Peter Pevensie.
    En van mij mag ie het lezen hoor, ik denk dat hij het alleen maar leuk vind dat iemand fan van hem is. Hoop ik. (A)
    xx.


    hoi, jij bent leuk.

    Haha, ik denk niet dat ze die al kùnnen lezen. Kijk naar TH, Rob Patz, Forever the sickest kids, Fernando Torres etc. Hun kunnen al geen Nederlands maargoed.
    Als ze het zouden kùnnen lezen, mij geen zorg. Ik heb geen serie waarin je een beroemdheid zoent.

    Nou, ik zou eisen dat ze zeggen wat ze ervan vinden.

    Daar dacht ik ook eens over... maar hoe kunnen ze dat dan lezen? De meeste kunnen geen nederlands (tenzij iemand op gerard joling of paul de leeuw ofzo valt XD)


    Als je maar een ananas hebt..

    Toen ze dat vertelden over al die verhalen tegen ETF, zeiden ze dat ze dat eng vonden. En Tom [van Toho] vond ons daardoor toch een stelletje oversexte pubers?


    Live for something or die for nothing

    Ik heb geen enkele serie over een beroemdheid.