• is het mogelijk om te gaan zwemmen als je ongesteld bent??
    ik ben het namelijk en ik zou morgen / overmorgen gaan zwemmen met een vriendin.


    if you do it right no one can say that you fail

    Ga oefenen met een tampon zou ik zeggen, maar zelf was mijn eerste keer van gebruik ook gelijk de laatste, potverdomme. Maar het kon ook zijn omdat mijn moeder mij zat uit te lachen omdat de enige dag dat er gezwommen kon worden in Suisse [er was twee weken daarvoor sneeuw geweest, op mijn verjaardag daar -.-] en ik niet goed kon zwemmen. However, wish you luck! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon een tampon proberen. Ik gebruik ze zelf alleen maar en dan kun je gewoon echt alles.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    je kunt een tapon gebruiken,
    overigens als je het water in gaat lek je niet, maar zodra je er uit komt begint het weer dus........een tapon is het beste


    ©1998

    Is geen probleem, heb ik ook een paar gedaan ^^ alleen wel zoveel mogelijk in het water blijven hehe :P


    Life is hard and then we die

    Tampons ftw (:
    Of een zwemluier


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    zolang je een tampon indoet kan het ja. Alleen ik vind die dingen echt vreselijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ja maar het probleem is dat ik nog nooit een tampon heb gehad xD


    if you do it right no one can say that you fail

    Tampon is heel simpel en werkt goed. Ik zelf zwem iedere week en moet dus wel als ik ongesteld ben. Geeft geen problemen. Gewoon de goede maat en op tijd wisselen. Je hebt als het goed is nergens last van dan.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Tampon is heel simpel en werkt goed. Ik zelf zwem iedere week en moet dus wel als ik ongesteld ben. Geeft geen problemen. Gewoon de goede maat en op tijd wisselen. Je hebt als het goed is nergens last van dan.


    Dat is niet simpel, tampons zijn alles behalve simpel. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Trouwens, de eerste keer dat ik er eentje gebruikte dacht ik echt van: Waarom gebruikt iedereen maandverband! Dit is echt stukken beter. Dus het komt vast goed ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat is niet simpel, tampons zijn alles behalve simpel. o.o


    Welke gebruik je dan? Het verschilt ook nog per merk. O.B. is het best volgens de meeste vrouwen.


    Happy Birthday my Potter!

    Tampon gebruiken. Dan kun je beter vandaag nog even oefenen met het inbrengen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rider schreef:
    (...)

    Welke gebruik je dan? Het verschilt ook nog per merk. O.B. is het best volgens de meeste vrouwen.


    De eerste keer was van een Zwitsers merk, of van Libresse of zo, kleinste maat. Maar ik vond het ook niet fijn, ik moet gewoon zorgen dat ik niet ongesteld word als ik in la Suisse ben. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat is niet simpel, tampons zijn alles behalve simpel. o.o


    Don't be like the rest of them, darling

    't Kan wel, maar zou het niet tijdens de hevigste dagen doen.


    No growth of the heart is ever a waste