• Wel... je moet eerst dit lezen voor je weet over wat het gaat:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=32829
    Nee, het is geen quiz ofzo. Maar ja, je moet het gelezen hebben (; Dus, voor diegene die weten over wat het gaat... Ik heb een geweldig idee... maar ik weet niet of het gaat lukken... Ik was dus van plan, om iedereen een 'video' van 5 seconden te maken, gewoon opzeggend... 'Dankjewel, rutger...' Meer niet... En dan wou ik, in die video... al die beeldjes tergelijkertijd laten opkomen, zo precies of we da samen zeggen, weet ge wel? Maar, weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik zit er al een tijdje achter te zoeken maar het zou natuurlijk handiger zijn moest iemand weten hoe ik da moet gaaan doen ;D Dus, als ik einndelijk weet hoe ik da moet doen, mogen jullie alvast beginnen met filmen ^^ <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    klinkt gaaf, maar ja. webcam is dood. ik zie nog wel, maar wel een gaaf idee hor. =]


    we've only said goodbye with words

    Nhee geen flauw iedee..
    Wel leuk iedee!^^
    Had wel ook al een foto gestuurd..
    Maar ik ga morgen wel even een filmpje maken^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    EDDYaddict schreef:
    klinkt gaaf, maar ja. webcam is dood. ik zie nog wel, maar wel een gaaf idee hor. =]

    jhe kan tog ook gewoon met jhe mobiel. of Mobiel filmpen en dan op je pc zetten?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    jhe kan tog ook gewoon met jhe mobiel. of Mobiel filmpen en dan op je pc zetten?


    Dat bedoelde ik met : Ik zie nog wel. =].


    we've only said goodbye with words