• ok, ik heb dus een probleem.
    ik slaap laatste tijd slecht tot niet.
    meestal rond 2 uurjtes per nacht, dat is nu al ongeveer een week zo. ik heb het al eerder gehad maar voor dezze week ging het weer gewoon goed. nuu heb ik dus het probleem dat ik niet goe dkan oplette in de klas en mijn probleme niet meer kan aanpakke omda ik hier veel te moe voor ben.
    ik heb het al tegen ons mam gezegd, maar die wil er verder niks aan doen, of niet naar de dokter gaan. ik weet nu dus nie hoe ik di moet gaan opplosse?
    xx


    So Wrong, It's Right <3

    Lees een boek voor het slapen gaan...? Luister muziek, doe iets vlak voor het slapen waar je rustig van wordt.

    vroeg naar bed gaan.
    Goed eten.


    Its Now or Never. <3

    Vroeger gaan slapen, inderdaad. Blijven proberen, ook al vat je de slaap niet. Warme melk drinken. Niets actiefs meer doen na een bepaald tijdstip. Uiteindelijk ga je zo stikkapot zijn, dat je de slaap wel terug zal vatten.


    Tanya is de beste.

    Ik leef met je mee (': Ik heb dat al ongeveer -denkt diep na- 4 á 5 maanden. Ik ben al naar de dokter gegaan en die heeft me homiopatische(?) pilletjes gegeven, maar bij mij werken ze voor geen méter. Zoals hierboven al gezegd, lees een boek? Luister muziek, ga in een warm bad voor je gaat slapen, drink warme melk met honing? Allemaal trucjes, die bij mij niet helpen (cat)
    Ik zou eerst langs de dokter gaan, dat heb ik ook gedaan en misschien schrijft die wel iets voor en helpt dat bij jou wel (:

    Och meid, ik heb het al sinds ik in de tweede zit (= een jaar) :) ik heb geen pfeiffer niets. Misschien komt het doordat het 'savonds warmer is?


    Life is hard and then we die

    20 minuten voor het slapengaan niet meer op de pc/voor de tv ofzo zitten. Die lichtstralen enzo hebben lange uitwerking ofzoiets, iig slecht, kun je een boek/tijdschrift lezen of leren tegen morgen.
    Er zijn ook zo van die middeltjes waar je beter van slaapt zoals warme melk met honing drinken of warme chocolademelk, maar ga geen koffie drinken x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb is gelezen dat je eerst moet mediteren voor je gaat slapen als je een slaapprobleem hebt. En dat zou kunnen helpen ?


    A. ikmisje.

    2 uur per nacht slapen is echt heel weinig hoor ö Ik denk dat je gewoon wat eerder naar bed moet gaan, en iets lezen of muziek luisteren om wat rustiger te worden voordat je gaat slapen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sunflower schreef:
    Ik heb is gelezen dat je eerst moet mediteren voor je gaat slapen als je een slaapprobleem hebt. En dat zou kunnen helpen ?

    Mediteren? Ik zou niet eens weten hoe ik eraan moet beginnen. :'D


    Tanya is de beste.

    Eerst een weekje thuisblijven en een beetje bij proberen te slapen. En gewoon relaxt doen, dus geen afspraken maken met mensen.
    Hopelijk ben je daarna een beetje uitgerust..
    Soms ben je gewoon té uitgeput om te kunnen slapen. Dus misschien als je heel rustig aan doet dat het helpt. Maar als het niet helpt maar je slaapt goed, moet je tóch even naar de dokter... je kunt ook wel zelf even een afspraak maken, ookal wil je moeder het niet. Het kan temaken hebben met je bloed, maar vraag maar aan je dokter hoe dat zit. Maar als het wel door slaaptekort komt dan hoef je niet naar de dokter hoor! ;p


    Als je maar een ananas hebt..