• Let op, waarschijnlijk is het wel goed te behandelen. We kennen nu de symptomen, we hebben goede medicijnen. In Mexico werd iedereen overvallen plus is daar de armoede groot.

    De verspreiding van de varkensgriep is te volgen via Google Maps. Op de wereldkaart wordt aangegeven waar de ziekte bevestigd is, waar doden gevallen zijn en waar vermoedelijke ziektegevallen zijn.

    De roze markeringen zijn vermoedelijke ziektegevallen. De paarse markeringen geven aan waar de ziekte bevestigd is. De gele punten staan voor de plekken waar verdachte gevallen waren, maar die geen varkensgriep bleken te zijn.

    Klik hier voor de kaart.

    Die dingetjes zonder puntjes staan voor doden.

    update:

    AMSTERDAM - In Spanje is een tweede geval van besmetting met het varkensgriepvirus bevestigd. Dat heeft de minister van Gezondheid Trinidad Jiménez dinsdag gezegd, aldus het Spaanse persbureau Europa Press.

    Het gaat om een 24-jarige persoon die in een ziekenhuis in Valencia ligt.

    Madrid bevestigde maandag de besmetting van een student, die in een ziekenhuis in Almansa in midden-Spanje is opgenomen.

    De patiënt in Valencia is samen met de in Almansa opgenomen student in Mexico geweest.


    Symptonen van de varkensgriep zijn:
    hoesten, geen eetlust, spierpijn, keelpijn, misselijkheid, diarree, lusteloosheid, verkoudheid en een loopneus.

    Whoaaaaaat, waar België, SHUT UP. O.O

    Slikslak.


    rules don't stop me

    Oeps ohja VS ook [/dom]

    Duitsland ook :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Briit schreef:
    Duitsland ook :3

    Wtf *verslikt*
    Ookal in duitsland?:|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Damn, straks heeft Anouk het toch. :'D

    Amour schreef:
    (...)
    Wtf *verslikt*
    Ookal in duitsland?:|

    Joop x)
    Dat heb ik nameijlijk op het nieuws gezien (nerd)


    We'll never be as young as we are tonight

    Briit schreef:
    (...)
    Joop x)
    Dat heb ik nameijlijk op het nieuws gezien (nerd)

    Ik hoop niet :O:O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgens bij ben ik bij de enige die daar chill in blijft x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Nah waarschijnlijk hebben we wel medicijnen voor die griep hier in Europa.
    Maar dat het zo snel gaat is, eng?

    Cherished schreef:
    Nah waarschijnlijk hebben we wel medicijnen voor die griep hier in Europa.
    Maar dat het zo snel gaat is, eng?

    Er zijn heel veel gevallen in Mexico City, en daar hebben ze ook heel veel voorziening. Niet in de achterbuurten, maar in City wel. O.O

    Prodigy schreef:
    (...)
    Er zijn heel veel gevallen in Mexico City, en daar hebben ze ook heel veel voorziening. Niet in de achterbuurten, maar in City wel. O.O

    Daar overviel het ze (: hier weten we nu wat het is, en wat to do, een beetje dan.

    [/ik probeer je alleen maar geod te laten slapen x'D]

    als het in duitsland en belgie is en d wind van een van die landen naar nederland komt kan het hoier ookz o zitten . dus meschien zit het wel in nederland maar dat het nog niet ontdekt is .

    Tara hou je mond je maakt me bang *,*


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg. Ik vind het eng..


    I'd rather go naked than wear fur.