• De El Dorado staat er dit jaar bij mij in Hilversum niet =[

    Ken ik niet. :')


    A. ikmisje.

    xGOSSIP schreef:
    Ik ben er al heen geweest. En ik wilde zo een hele mooie gsm grijpen, maar Arnoux lachte mij uit, dat het nooit zou lukken en nu heb ik die nog steeds niet (huil)
    Hahahahha, ik had eens zo een diddl knuffel gewonnen, ik juigen, en al die mensen mij raar aankijken.

    Misfit schreef:
    (...)Hahaha, ik ga altijd met zo'n groepje iemohs, en die zijn dat vet agressief. En ja, de boksbeugel is weer helemaal in.
    -gaat een boksbeugel van papier maken-

    DIE WIL IK OOK, BITS BE JALOERS DAAR HEB IK EEN SHIRT VAN! (nerd)
    Haha iemo's zijn lachwekkend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misfit schreef:
    (...)Ik krijg daar altijd een plakkerige smoel van. Maar ze zijn wel gruwelijk lekker ja. ;D


    Johaaaaa, maar het is echt een fácking grote caloriebom. Haha, dan moet ik die dag niets meer eten x]
    Bij ons is er zo één Turk met zijn maatjes en die zijn altijd op de kermis, ook bij de botsautootjes en die zijn sùperweird en denken dat ze iedereen kunnen krijgen x]
    En ELVIS staat altijd bij ons te zingen wahaha XDD Daar is zo'n gast en die zit altijd met bier in zijn hand en dan zingt ie liedjes van Elvis XD

    Decoy schreef:
    (...)
    DIE WIL IK OOK, BITS BE JALOERS DAAR HEB IK EEN SHIRT VAN! (nerd)
    Haha iemo's zijn lachwekkend.
    Jaa, hahah, vorige keer gingen we met z'n alle muziek meenemen, en bij de botsauto's staan man. Al die buitenlanders schelden, wij lachen. Maarja, ik ken ook veel lieve turken enzo.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Johaaaaa, maar het is echt een fácking grote caloriebom. Haha, dan moet ik die dag niets meer eten x]
    Bij ons is er zo één Turk met zijn maatjes en die zijn altijd op de kermis, ook bij de botsautootjes en die zijn sùperweird en denken dat ze iedereen kunnen krijgen x]
    En ELVIS staat altijd bij ons te zingen wahaha XDD Daar is zo'n gast en die zit altijd met bier in zijn hand en dan zingt ie liedjes van Elvis XD
    Jaman, dat doet mij aan vroig jaar denken. Toen stond er zo'n dronken man te schreeuwen dat touwtje trekken oplichterij is enzo. En hij stond met bier te gooien.

    Misfit schreef:
    (...)Jaa, hahah, vorige keer gingen we met z'n alle muziek meenemen, en bij de botsauto's staan man. Al die buitenlanders schelden, wij lachen. Maarja, ik ken ook veel lieve turken enzo.

    Jaa maar die worden dan altijd boos -ca-
    maar die bij ons zijn stom op ons school plein heeft een dikke jongen een bankje zichzelf toe geeineng en als je erop ziet en hij ziet het gaat hij je uitschelden wil die je slaan en ben je een k***** hond (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Jaa maar die worden dan altijd boos -ca-
    maar die bij ons zijn stom op ons school plein heeft een dikke jongen een bankje zichzelf toe geeineng en als je erop ziet en hij ziet het gaat hij je uitschelden wil die je slaan en ben je een k***** hond (cat)
    Hhahahaha, ik ga nu even heel ego doen. Iemand slaat mij een keer, en die gene heeft ruzie met alle 3e en 4e klassers >< Ze komen zowat allemaal voor mij op, dusja. ;D

    Ik ga niet echt graag meer naar de kermis. Alleen voor de smoutebollen.

    Misfit schreef:
    (...)Hhahahaha, ik ga nu even heel ego doen. Iemand slaat mij een keer, en die gene heeft ruzie met alle 3e en 4e klassers >< Ze komen zowat allemaal voor mij op, dusja. ;D

    Hahaha big problems (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die hadden ze bij ons voor het laatst zo'n 4/5 jaar geleden, en toen kon ik dat niet. :')
    Vind het wel jammer, eigelijk.
    't Was afgeschaft, maar waarom weet ik niet?
    Nou ja in dat geval is vanaf morgen de kermis hier, de leuke. Die andere is saai, maar die booster is vet. :'D


    -

    Ik ben goed met autotjes en dan worden ze allemaal boos op me enzo en zeggen ja en we krijgen je nog wel.Dan denk i k bij mezelf van het is maar een spel so what?!

    Ik heb de kermis nooit echt leuk gevonden.


    Life is hard and then we die

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahaha big problems (cat)
    Hahahaha, ja. Zonder dat ik wat doe of zeg, als ik ruzie heb, word ik geholpen weetjewel.