• In mijn klas zitten er een paar jongens en in bijna elke zin die ze zeggen schelden ze. Dat schelden vind ik niet zo heel erg, ik zeg ook wel eens 'kut' ofzo. Maar ik irriteer me er aan dat ze heel vaak met kanker schelden. Mijn opa heeft het en het is zeker dat hij eraan dood gaat. Ik voel me daar behoorlijk rot over en dan beginnen hun ook nog eens met kanker dit, kanker dat. Een vriendin van mij scheld er ook mee. Ik snap het niet, haar moeder heeft het ook en dan gaat ze ermee schelden. Het kan aan mij liggen, maar dan is er toch niet iets helemaal goed?
    Edit:
    Ja, er wordt ook veel met tyfus en tering gescholden. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Bij mij in de klas schelden ze niet met die twee ziektes, maar wel met tering. Daarom noem ik alleen de ziekte kanker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    miijn vader werkt in het ziekenhuis ik denk dat hij er wel veel van af weet. en veel mensen sterven er aan anders was het niet doodsoorzaak nummer 1 in nederland!!


    Weetje, die '!!' hoefde er niet bij hoor (': Komt nogal schreeuwerig over zie je? En voor de rest: denk wat je niet laten kan ^^

    XamaranthX schreef:
    (...)
    miijn vader werkt in het ziekenhuis ik denk dat hij er wel veel van af weet. en veel mensen sterven er aan anders was het niet doodsoorzaak nummer 1 in nederland!!

    Pfft...
    So what dat het doodsoorzaak nummer 1 is, dat zorgt er nog steeds niet voor dat er niet met kanker mag worden gescholden!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Pfft...
    So what dat het doodsoorzaak nummer 1 is, dat zorgt er nog steeds niet voor dat er niet met kanker mag worden gescholden!
    Het is deel van nederland ;D heel veel scheldwoorden zijn ziektes of afgeleid ervan ;-)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Met kanker schelden doe je of doe je niet.
    Iedereen heeft er een andere mening over. De ene wilt ermee zeggen dat hij/zij diegene de kanker toewenst. 'Kanker kind, val dood.'
    Maar damn, wat mij stresst. Er zijn van die sletjes op mijn school die elkaar aanspreken met 'kanker bitch, kom even hier.' en dan schieten ze in de lach.
    Als er iets waar ik niet tegen kan, is dat het.


    ok

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Pfft...
    So what dat het doodsoorzaak nummer 1 is, dat zorgt er nog steeds niet voor dat er niet met kanker mag worden gescholden!

    tuulijk we gaan schelden met iets waar vet veel mensen aan sterven en waardoor vet veel mensen pijn hebben


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    tuulijk we gaan schelden met iets waar vet veel mensen aan sterven en waardoor vet veel mensen pijn hebben

    Wat maak jij er een probleem van...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Weet je hoe veel mensen dood zijn gegaan aan pest?
    Pest
    Pest
    Pest
    Pest
    Ga huilen dan.
    Jeezus, ik word echt gek van die mensen. Als je er dierbare mensen aan bent verloren oké..
    Kankeren is trouwens ook gewoon een woord hé. 'Loop daar niet zo op te kankeren'. Volgens mij staat dat zelfs in het woordenboek ofzo.
    @Pussy: Lekker slim, Nerd 8)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Emotionless schreef:
    (...)Het is deel van nederland ;D heel veel scheldwoorden zijn ziektes of afgeleid ervan ;-)
    \
    klopt het woord pesten komt van de ziekte de pest


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    LizesBIATCH schreef:
    Weet je hoe veel mensen dood zijn gegaan aan pest?
    Pest
    Pest
    Pest
    Pest
    Ga huilen dan.
    Jeezus, ik word echt gek van die mensen. Als je er dierbare mensen aan bent verloren oké..
    Kankeren is trouwens ook gewoon een woord hé. 'Loop daar niet zo op te kankeren'. Volgens mij staat dat zelfs in het woordenboek ofzo.
    @Pussy: Lekker slim, Nerd 8)

    er gaan nogsteets mensen dood aan de past en ja ik heb dierbaren verloren aan kankers en tumoren toen ik 11 was is mijn opa over leden aan kanker had en m'n moeder stierf aan tumoren toen ik 12 was
    sorry dat ik er dan niet tegen kan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Emotionless schreef:
    (...)Het is deel van nederland ;D heel veel scheldwoorden zijn ziektes of afgeleid ervan ;-)

    En niet alleen van ziektes.
    Een scheldwoord ontstaat door een combinatie van deze onderwerpen: bevolkingsgroepen (jood), beroepen (hoer), ziekten (kanker), schaamdelen (kut-, klote-), nationaliteit (mof), diersoorten (hond), intelligentie (imbeciel), gewicht (dikke), seksuele oriëntatie (homo).
    © Wikipedia


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    En niet alleen van ziektes.
    Een scheldwoord ontstaat door een combinatie van deze onderwerpen: bevolkingsgroepen (jood), beroepen (hoer), ziekten (kanker), schaamdelen (kut-, klote-), nationaliteit (mof), diersoorten (hond), intelligentie (imbeciel), gewicht (dikke), seksuele oriëntatie (homo).

    Wat leer ik toch veel van dit topic:Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het word nu normaal.
    Als je met kanker scheld is het net alsof je gewoon godverdomme zegt. Niemand kijkt er meer van op.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Het word nu normaal.
    Als je met kanker scheld is het net alsof je gewoon godverdomme zegt. Niemand kijkt er meer van op.

    ik wel en veel van mijn vrienden ook


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nja iedereen om mij heen scheld ermee, maar omdat ze er zoveel mee schelden probeer ik het maar te negeren, maar ik vind het wel erg enzo..
    Een klasgenoot van mij, zijn moeder is eraan overleden, toen kwam er een nieuwe jongen in onze klas en die schold ook met kk, toen sloeg m'n klasgenoot die gast bijna in elkaar, en dat was verdiend ook.. Maar nu scheld die jongen er zelf mee dus ik vind het gewoon een knurft :Y).


    I don't need words to feel those lips.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik wel en veel van mijn vrienden ook

    Klinkt hard, maar wen er maar aan.
    & Ik zou mijn moeder ook bijna verliezen aan een tumor, maar ik ging ook niet zitten janken als iemand daar mee schold. Dan mag je ook geen kut meer zeggen als je bent omgebouwd ofzo :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.