• In mijn klas zitten er een paar jongens en in bijna elke zin die ze zeggen schelden ze. Dat schelden vind ik niet zo heel erg, ik zeg ook wel eens 'kut' ofzo. Maar ik irriteer me er aan dat ze heel vaak met kanker schelden. Mijn opa heeft het en het is zeker dat hij eraan dood gaat. Ik voel me daar behoorlijk rot over en dan beginnen hun ook nog eens met kanker dit, kanker dat. Een vriendin van mij scheld er ook mee. Ik snap het niet, haar moeder heeft het ook en dan gaat ze ermee schelden. Het kan aan mij liggen, maar dan is er toch niet iets helemaal goed?
    Edit:
    Ja, er wordt ook veel met tyfus en tering gescholden. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Bij mij in de klas schelden ze niet met die twee ziektes, maar wel met tering. Daarom noem ik alleen de ziekte kanker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Maar met tering en thievus schelden is minder er want overlijden geen mensen meer aan want die ziektes zijn al ''uitgestorven'' of weet ik veel hoe je dat zegt..


    I'm a little bit lost without you <3

    danyellie schreef:
    Maar met tering en thievus schelden is minder er want overlijden geen mensen meer aan want die ziektes zijn al ''uitgestorven'' of weet ik veel hoe je dat zegt..

    nee hij is niet uitgestorven alleen het komt veel minder voor


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oeps xd:X


    I'm a little bit lost without you <3

    TWINcest schreef:
    Ik HAAT het !
    Maar ik zeg er owk serieus wat van.
    Dan ga ik gewoon vragen waarom ze het zeggen..
    Volgens mij is het echt: zeggen de ander het, dan moet ik het owk zeggen!
    Teamgenoten zeggen het owk wel eens.. maar ze stoppen gelijk als ik een evil-look doe x']

    Het is gewoon ontzettend dom.. maarja,
    Ze gebruiken het zelfs om iets goeds te benadrukken..

    Ja, inderdaad.
    Ik vond het vroeger erg, maar eerlijk gezegd; I don't care anymore.
    Ik weet dat het hard aankomt, maar er wordt heel veel gescholden. Niet alleen met ziektes, maar ook met -haalt vorige reactie erbij- bevolkingsgroepen (jood), beroepen (hoer), schaamdelen (kut-, klote-), nationaliteit (mof), diersoorten (hond), intelligentie (imbeciel), gewicht (dikke), seksuele oriëntatie (homo).
    Wen eraan. Ik denk dat dat gewoon niet te stoppen is.


    ok

    Ik vind dus ook dat je dat niet doet, das gewoon respect hebben voor mensen die daar iemand aan verloren hebben of zelf kanker hebben...

    Ik scheld zelf niet met kanker en zelden met tering of gvd. Ja, ik geloof wel degelijk en god en ja, daar ben ik ook actief mee bezig en ja, ik mag gvd zeggen.
    Maar vaak doe ik het uit respect tegenover christenen niet. Daarom probeer ik die 2 woorden ook te vermijden..
    Maar er zijn zo veel scheldwoorden die hun herkomst vinden in ziektes.
    Ben het met SofieNoelle eens.


    No growth of the heart is ever a waste