• In mijn klas zitten er een paar jongens en in bijna elke zin die ze zeggen schelden ze. Dat schelden vind ik niet zo heel erg, ik zeg ook wel eens 'kut' ofzo. Maar ik irriteer me er aan dat ze heel vaak met kanker schelden. Mijn opa heeft het en het is zeker dat hij eraan dood gaat. Ik voel me daar behoorlijk rot over en dan beginnen hun ook nog eens met kanker dit, kanker dat. Een vriendin van mij scheld er ook mee. Ik snap het niet, haar moeder heeft het ook en dan gaat ze ermee schelden. Het kan aan mij liggen, maar dan is er toch niet iets helemaal goed?
    Edit:
    Ja, er wordt ook veel met tyfus en tering gescholden. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Bij mij in de klas schelden ze niet met die twee ziektes, maar wel met tering. Daarom noem ik alleen de ziekte kanker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Surry heur, maar je vriendin AngelXWings zei het zelf, maar dan met fock als voorbeeld. :Y)
    En ik kan er niets aan doen dat ik dom ben.
    Doe niet zo dom is eigenlijk ook een erge belediging, als je het zo bekijkt. Weet je hoeveel 'domme' mensen een laag eigendunk hebben en zich vervolgens voor de trein gooien ofzo..
    (Dat zeg ik niet 'om dom te doen', dat meen ik echt.)[/s]

    als je het dan zo erg vind waarom doe je dan zo? en hoezo komt mijn vriendin er mee


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    is idd heel erg, maar dat doen ze ook bij mij op sgool
    &&
    zoals de reclame gaat: 'Nederland wordt steeds associaler'..


    x'


    ItWasn'tMe..x

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ja. :Y)


    Goed zo _O_ En ik vind kénker geniaal (nerd)

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Goed zo _O_ En ik vind kénker geniaal (nerd)


    ik ook xd


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik kan er echt niet tegen. Oke, ik doe het heeeel soms, maar echt als ik zo kwaad ben dat ik me niet meer kan beheersen en ik een woedeaanval krijg. Wat nog erger is; De vader van een jongen uit mijn klas is dit jaar overleden aan kanker, en onze klas zou dus niet meer met kanker schelden, en nog doen mensen het nog, gewoon hardop! Daar word ik dus echt kwaad van.
    En ik scheld ook niet met tering of tyvus, echt nooit. Ik kan er gewoon niet tegen.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik HAAT het !
    Maar ik zeg er owk serieus wat van.
    Dan ga ik gewoon vragen waarom ze het zeggen..
    Volgens mij is het echt: zeggen de ander het, dan moet ik het owk zeggen!
    Teamgenoten zeggen het owk wel eens.. maar ze stoppen gelijk als ik een evil-look doe x']

    Het is gewoon ontzettend dom.. maarja,
    Ze gebruiken het zelfs om iets goeds te benadrukken..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Schelden is niet goedbedoeld, maar bedoelt om te kwetsen. En kanker kwetst nu eenmaal.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    als je het dan zo erg vind waarom doe je dan zo? en hoezo komt mijn vriendin er mee

    Wat vind ik erg? :')
    En wat probeer je nou eigenlijk te doen. Je kan me heus niet laten stoppen hoor. :')
    @Pussy: Kénker, wat een loul!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een jongen bij mij in de klas die scheld overal mee. Eerst met kanker enzo en nu ook met vis en kauwgombal. Maar hij had vrijdag een uitbarsting en dan vloekt ie heel erg dat is niet normaal!!!


    I'm your bitch [:

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Wat vind ik erg? :')
    En wat probeer je nou eigenlijk te doen. Je kan me heus niet laten stoppen hoor. :')
    @Pussy: Kénker, wat een loul!

    alles kan behalve hoopjes piesen en een scheet aan een plankje vast timmerenzoals mijn oma altijd zecht
    en als je het zo erg vind dat mansen zelfmoordplegen omdat men zecht dat ze dom zein waarom doe je dan dom


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    BlackQueen schreef:
    (...)
    mag ik daar trots op zijn ?

    Van mij mag dat, moet je zelf maar weten x'D
    Ik weet dat trouwens van een of ander ding op school. x'd


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tyfus en Tering bestaan toch niet meer of wel?
    Maar okee. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weleens met kanker scheld. maar dat doe ik alleen als ik heel pissig of heel boos ben. Dus begrijp me niet verkeerd!
    Ik vind ook dat je bij elk ding dat je zegt Kanker hoeft te zeggen. dat slaat werkelijk nergens op!
    En trouwens heel veel sterkte met je opa(H)


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    Tyfus en Tering bestaan toch niet meer of wel?
    Maar okee. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weleens met kanker scheld. maar dat doe ik alleen als ik heel pissig of heel boos ben. Dus begrijp me niet verkeerd!
    Ik vind ook dat je bij elk ding dat je zegt Kanker hoeft te zeggen. dat slaat werkelijk nergens op!
    En trouwens heel veel sterkte met je opa(H)

    tyfus tering en de past bestaan nog de pokken net meer

    dus scheld daar mee dan doe je ook nniemand pijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    LizesBIATCH, jij hebt grappige opmerkingen.
    Kénker is coool ; D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mensen schelden toch ook met homo en mongool? Sorry hoor, maar waarom word er altijd zo moeilijk gedaan over kanker. Het is erg als er iemand aan overleden is, maar er zijn wel meer doodsoorzaken. En zou je het leuk vinden als iemand voortdurend met mongool scheldt en je broertje of zusje gehandicapt is? Of dat er voorstdurend homo geroepen word, dat is ook een scheldwoord u know. En zeg nu niet dat kanker erger is. Scheldwoorden hebben voor iedereen een andere waarde.


    Elegance is refusal.