• Hallo Quizletters. ^^'
    Ik heb dus net die cultuurpas geactiveerd die je via je school hebt gekregen. Ik neem aan dat iedereen die gekregen heeft?
    Maar, ik had dus een vraagje; Kun je die cultuurpas altijd gebruiken? Want in mijn folder die je erbij kreeg staat zo: 'Verder is voor iedereen jaarlijks 15 euro beschikbaar.' Betekend dit dat ik maar 15 euro korting kan krijgen? Of betekend het iets anders? En hoe lang is hij geldig?
    Ik weet er niet zo veel van, en ik kan het in de folder niet vinden. >.<
    Alvast bedankt!
    x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je kunt die 15 euro gewoon gebruiken als normaal geld, zegmaar net als een pinpas. Verder krijg je altijd korting bij de winkels die in het boekje staan.

    Je krijgt elk jaar er 15 euro op gestort en verder altijd 10% korting. Als ik het goed heb. Heb dat ding pas een keer gebruikt en toen ging het al mis. =='


    Elegance is refusal.

    Fragile schreef:
    Je kunt die 15 euro gewoon gebruiken als normaal geld, zegmaar net als een pinpas. Verder krijg je altijd korting bij de winkels die in het boekje staan.

    Ik heb die niet.


    A. ikmisje.

    ik heb die ook --' XD ik doe er alleen niks mee XD

    Ik heb die ook
    Ik moet met die 20 euro een uitstapje gaan verzinnen voor 4e verslag,
    Zegt ze: je mag naar walibi en naar efteling,maar geen 1 van die pretpark neemt die pas aan, dat klopt toch niet, ik ga echt niet naar een museum of film of theater..

    xLovveexTHx schreef:
    Ik heb die ook
    Ik moet met die 20 euro een uitstapje gaan verzinnen voor 4e verslag,
    Zegt ze: je mag naar walibi en naar efteling,maar geen 1 van die pretpark neemt die pas aan, dat klopt toch niet, ik ga echt niet naar een museum of film of theater..

    Theater of film is toch cool? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb hem ook en die 15 euri mag je zelf uitgeven (als dat daar kan... let daarop) ik ga er trouwens mee naar de film xD..
    maar het punt... je kan ook trouwens op de site kijken daar vind je alleinfo die ook in dat boekje staat...
    en al wat xLovveexTHx al zij 20 euri voor uitstapje voor verslag >< maar dan heb je dus nog 15 euri voor jezelf (A)
    en nja voor de rest moet je anders ff op de site kijken... (als goed is heb je de site right ? want aangezien je je pas hebt geactiveerd )


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    ik heb hem ook en die 15 euri mag je zelf uitgeven (als dat daar kan... let daarop) ik ga er trouwens mee naar de film xD..
    maar het punt... je kan ook trouwens op de site kijken daar vind je alleinfo die ook in dat boekje staat...
    en al wat xLovveexTHx al zij 20 euri voor uitstapje voor verslag >< maar dan heb je dus nog 15 euri voor jezelf (A)
    en nja voor de rest moet je anders ff op de site kijken... (als goed is heb je de site right ? want aangezien je je pas hebt geactiveerd )

    Jepjep, ik heb al op de site gekeken. Maar in Leeuwarden geven ze geen korting op de bioscopen ofzo? Vet vreemd, of ik kijk niet goed x'D.
    Toch bedankt<3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb die ook maar geen idee x3


    We can only learn to love by loving.

    xGORGEOUS schreef:
    (...)
    Jepjep, ik heb al op de site gekeken. Maar in Leeuwarden geven ze geen korting op de bioscopen ofzo? Vet vreemd, of ik kijk niet goed x'D.
    Toch bedankt<3


    ja nee bij mij in utrecht krijg ik ook geen korting... maar ik heb dus gekeken aangezien het de eerste keer is dat ik hem ga gebruiken... ik ben naar de site van de bios zelf gegaan en heb daar bij de toegansprijzen gekeken en gek genoeg stond daar de CJP pas tussen en daar staan dan weer goedkopere prijzen bij (nja dat was bij mij ik betaal nu het zelfde als een kinderkaartje xD met de CJP pas) dus als het er bij de bios zelf bij staat dan moet het kloppen xD


    A Noble was Born in Chaos

    xGORGEOUS schreef:
    (...)
    Theater of film is toch cool? ^^


    Na ik heb alle films al gezien,behalve 17 again maar die ga ik met een jongen kijken
    en ik hou niet zo van theater..

    KimmyENCore
    Die 15 euro moeti k ook uitgeven aan dat,en ze hebben 5 euro erbij gedaan ofzo.
    maarjhh

    @ xLovveexTHx

    via school heb je als het goed is 5 euri gekregen... en dan krijg je er van diej gasten nog 10 extra bij en bij ons mag je dan die 15 euri zelf weten wat je ermee doet..


    A Noble was Born in Chaos

    Die dingen zijn gay, dan krijg je korting op concertkaartjes, maar kan je die pas niet gebruiken bij voorverkoopadressen. >.<


    blame the bully.

    Het kan ook zijn dat de school die 15 euros gaat gebruiken voor culturele zooi zoals excursies enzo.
    Dat hebben wij, dus wij kunnen niet zelf die 15 uitgeven:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?