• Ik heb dus heel vaak dat ik in een topic heb gekeken, wat me vervolgens niet interesseerde en waar ik weer weg ging. Na een tijdje zijn er dan een paar van die topics [die grijs gekleurd zijn omdat je er hebt gekeken]. Als er dan een topic is wat je wel boeide en waar je later weer wilt kijken maar je weet niet precies meer welke het is, moet je eerst al die andere topics langs. Dit komt ook wel doordat er onduidelijke topicstitels zijn en dan ben je lang bezig met zoeken. Daarom dacht ik dat het misschien handig zou zijn dat je op de een of andere manier bij het topic bijv. iets kunt aanvinken als het je niet interesseert, en als je dan later iets zoekt weet je dat je daar niet hoeft te kijken.
    Ik hoop dat jullie ongeveer snappen wat ik bedoel.


    hit me like a ray of sun

    Ik snap wat je bedoeld.
    voor mij zou t niet persé hoeven, maar vind t ook geen slecht idee.
    geen idee of t ook te deoen is met programmeren enzo..


    i need you like a heart needs a beat.

    euhmm.. sorry, I don't get it :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik snap je en ik vind het een
    geweldig idee
    mischien moet je het aan een van de mod
    mailen

    .x


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    misschien dat je topics kan aanvinken zodat ze bij favorieten komen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    MissShinoda schreef:
    euhmm.. sorry, I don't get it :s

    Bijv.
    Je ziet een topictitel genaamd 'ik wil....' . Een nogal onduidelijke titel dus. Je klikt erop en komt er in het topic achter dat het topic je niet boeit. Dit heb je dan met een paar topics. Er is ook een topic wat je wel interesseert, maar door de vage topictitels weet je niet meer welke dat nou was. Daarom was mn idee dat je bijv. iets kan aanvinken bij topics die je niet boeien, zodat je weet dat je daar niet meer hoeft te kijken. Snap je t nu?


    hit me like a ray of sun

    Misschien kun je het ook simpel houden: Het topic wat jou wél boeit in je favorieten zetten en de topics die je niet boeien gewoon negeren?


    -

    Mesmerized schreef:
    Misschien kun je het ook simpel houden: Het topic wat jou wél boeit in je favorieten zetten en de topics die je niet boeien gewoon negeren?

    Ik weet niet. Op de een of andere manier vind ik het handiger als je gewoon alle topics die er zijn op een rijtje hebt, alleen staan er bij de oninteressante topics een vinkje/kleur whatever zodat je weet dat je daar niet hoeft te kijken.
    Maar op zich kan het allebei.


    hit me like a ray of sun

    Zou inderdaad wel handig zijn.


    -

    xLOSTMYMIND schreef:
    (...)
    Ik weet niet. Op de een of andere manier vind ik het handiger als je gewoon alle topics die er zijn op een rijtje hebt, alleen staan er bij de oninteressante topics een vinkje/kleur whatever zodat je weet dat je daar niet hoeft te kijken.
    Maar op zich kan het allebei.


    Maar als het allebei kan is er geen verandering nodig, toch? =)
    Maar het was wel slim bedacht.


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Maar als het allebei kan is er geen verandering nodig, toch? =)
    Maar het was wel slim bedacht.

    Ik bedoel niet dat het al kan. Ik bedoel dat het allebei zou kunnen, als we dat zouden willen.


    hit me like a ray of sun

    soort van bij je favo's zetten??


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon kunnen selecteren welke topics bij 'mijn topîcs' komen fosho

    ja dat wil ik ook! lukt me alleen niet


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    kan je dan geen abbonement [ofzo] nemen op dat topic dat je leuk vind fzo ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    ik vind het een goed idee!


    What would Emma do?