• Ik zit in de klas met een meisje , M.
    Ze is heel aardig maar erg irritant.
    Ik reageer eventjes niet op msn , ik kom terug.
    1000x "HOI HOI HOI HOI BEN JE DAAR HOI?" gespamt.

    Nu moeten we dus een project samen doen.
    En ik heb alles gemaakt want ze snapt niks.
    En niet omdat ze dom is , maar omdat ze lui is.
    Staat er in het boekje "Je kan ook wikipedia gebruiken."
    Zij zo ; Ik kan het niet vinden op wikipedia.
    Ik ; "Dan google je gewoon."
    Zij ; "maar het staat niet dat dat mag.."
    *FACEPALM.*
    oke ik irriteer me nu even dood.

    iemand anders slechte ervaringen met groepsprojecten? :')

    Ik niet. (wbw')


    I´m nothing special.

    Ik, vorig jaar moest ik voor technologie samenwerken met een meisje.
    Moesten we een paar mobiels opzoeken stond er als voorbeeld een site. We konden geen goede vinden ik zei dat je ook op hi.nl kon kijken zegt ze dat dat niet mag omdat die andere site aangegeven stond. Ook zaten we aan haar computer en omdat ze steeds rondkeek zonder echt een mening van me te vragen begon ze te zeiken dat ik niets deed. Ze vroeg 1000 keer aan mij een antwoord van een vraag terwijl ik zelf dat antwoord ook niet wist.


    <3

    ja, ik moet een groepsproject doen met een meisje die ik echt niet mag
    woensdag was ik mn map vergeten en ik zat naast haar, dus ik vroeg aan haar of ik even mee mocht kijken in haar map, zegt ze: heb je je map niet bij je
    dus ik zeg: nee, zegt ze: ja, maar dan geen ja van: ja je mag meekijken
    maar egt zon ja van: ja, dat is dan jouw probleem

    en vrijdag, ik wist niet waar we les hadden (de lokalen veranderen continue)
    dus ik vroeg aan haar: waar hebben we les?
    zegt ze: weet ik niet
    en echt op zon manier van: rot op joh, t is niet mijn fout dat je niet weet waar we les hebben

    dan denk ik: wat heb ik jou aangedaan dat je zo tegen me snauwt

    Er zit sowieso niemand in mijn klas die ik écht mag, dus daarom is werken in groepen nooit heel fantastisch. Laat mij maar gewoon alleen werken...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Op mijn nieuwe school niet, nee. Ik heb juist een geweldig groepje. We doen wat we moeten doen, we doen het op tijd en we doen het goed en we maken het leuk, zodat het niet saai huiswerk maken is, maar we ook gewoon lachen. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen