• aangezien dit soort topics weer mogen ^^

    ik zoek een serie om te lezen want ik kan niet aan mn eigen verder schrijve omdat ik op vakantie ga en ik heb net alles uitgeprint en als ik wat schrijf moet ik het op nieuw uitprinte

    ik had graag:

    -bill love story
    -wat drama mag
    - graag meer dan 1 deel aangezien ik me verveel xD

    thnx alvast <3


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb een robert pattinson een metro station en een Oli sykes serie
    Zou je hem willen lezen


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    mijne maak je al en hij is af


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik heb een serie, black and white. Zonder bekenden in, maar wel met drama. En heb al 11 delen. Hah =P En tsja, er zijn zoveel bill stories, dus je kan eigenlijk wel kiezen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een serie, black and white. Zonder bekenden in, maar wel met drama. En heb al 11 delen. Hah =P En tsja, er zijn zoveel bill stories, dus je kan eigenlijk wel kiezen ^^

    ja maar ik wil speciale
    sommige zijn wat afgezaagt
    (niet kwaad bedoeld:O)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    ja maar ik wil speciale
    sommige zijn wat afgezaagt
    (niet kwaad bedoeld:O)

    Nee nee, ik snap je hoowr ^^ Black & White gaat over een zwart meisje, die slaaf wordt bij een gezin enzo en ze wordt verliefde op hun zoon (blank) Dus eigenlijk gaat het over een verboden liefde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee nee, ik snap je hoowr ^^ Black & White gaat over een zwart meisje, die slaaf wordt bij een gezin enzo en ze wordt verliefde op hun zoon (blank) Dus eigenlijk gaat het over een verboden liefde.

    lijkt me leuk


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb een dramatisch Jasper Hale verhaal xP En wat Sa's, But that's all I got to offer xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Omg zo erg x') gij schrijft zo wa da ge wilt in de serie en er is zo niemand da ofkomt da aan al die voorwaarde voldoet >.<

    JOYCESTYLE schreef:
    Omg zo erg x') gij schrijft zo wa da ge wilt in de serie en er is zo niemand da ofkomt da aan al die voorwaarde voldoet >.<

    jwl 2 xD
    de drama en de meer delen xD
    alleen het voor mij het belangrijkste vergeten ze(huil)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    jwl 2 xD
    de drama en de meer delen xD
    alleen het voor mij het belangrijkste vergeten ze(huil)

    Jha ik zie het ^^
    waarom zijn er geen mense da er een hebbe da het belangrijkste wel heeft ö
    wnt kwas er ook een ant zoeke me tom xd ma kdacht vn; kzal eerst hier is kijke wa voor reacties da ze zette >.<

    Enjoy
    Bill Serie Met Drama met 8 delen online.


    Your Butt is Mine!

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Jha ik zie het ^^
    waarom zijn er geen mense da er een hebbe da het belangrijkste wel heeft ö
    wnt kwas er ook een ant zoeke me tom xd ma kdacht vn; kzal eerst hier is kijke wa voor reacties da ze zette >.<

    ik heb een tom serie:O
    At the end the truth remains


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb een real lufe story dus geen Bill story but maybe you still like it^^

    Like I love you :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    De mijne ;
    202 delen ^^
    x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    De mijne ;
    202 delen ^^
    x

    Ik denk dat je hiermee wel even zoet zult zijn, niet:Y)?


    rules don't stop me