• Hoi

    Ik probeer meestal zelf mijn covers te maken (ondanks het feit dat ik niet kan photoshoppen), maar deze wil me echt niet lukken. Als er iemand is die wilt helpen? Degene die de beste cover maakt, krijgt 6 credits.

    Samenvatting

    In een wereld waar de helft van de mensen de ene of andere vorm van magie bezitten, besluit één groep magiërs dat zij meer recht hebben om de wereld te leiden dan anderen, wat ze in het verleden al gedaan hebben, terwijl ze nu volledig uitgesloten zijn van die leiding.

    Een jonge magiër van die stam komt midden in de oorlog terecht en beseft dat er ook andere wegen zijn. Ver van haar familie, tussen mensen die haar soort verafschuwen, komt de grote druk op haar schouders om een einde te maken aan de oorlog. Zij blijkt voor velen nog de enige hoop te zijn.



    Er komen 7 vormen van magie in voor (ik zet ze even per twee, aangezien dat tegenpolen zijn)
    - Lichaamsmagie (genezen) en geestmagie (iemands geest binnendringen)
    - Lichtmagie (lichtstralen verbuigen) en geluidsmagie (geluidsgolven verbuigen)
    - Vliegmagie (waarbij ze dus kunnen vliegen door een soort krachtvelden die vleugels worden) en zwemmagie (krachtvelden als kieuwen, zwemvliezen)
    - Ziensmagie (toekomst en verleden zien)
    En ook mensen die geen magie beheersen


    Sowieso zou ik graag hebben dat de zeven magiën op de ene of andere manier in de cover verwerkt worden. (in het verhaal zijn lichaam en geest de belangrijkste)
    Verder dacht ik persoonlijk ook om er een wereldbol in te verwerken, maar anderzijds stoort een typische aardbol me ook weer wat. Dit is echter geen must. Eventueel ook iets dat de oorlog symboliseert. Wel op letten dat in die wereld geen elektriciteit ofzo is.
    Ik heb een paar ideeën voor plaatjes, maar die zijn zeker niet verplicht
    Lichaamsmagie: 1, 2
    Geestmagie: 1
    Lichtmagie: 1, 2, 3
    Geluidsmagie: 1
    Vliegmagie: 1, 2
    Zwemmagie: 1, 2
    Ziensmagie: 1
    Verder vond ik dit ook nog een mooi plaatje, al weet ik niet of het bruikbaar is: klik Het oog kan zowel voor de ziensmagie staan, als voor de geestmagie (ogen zijn de spiegels van de ziel, ze moeten vaak de ogen zien om hun magie te kunnen toepassen) en verder is er ook nog de wereldbol in...


    Dus, even samengevat
    MUST:
    - Titel (De andere geestmeester)
    - Mijn naam
    - 7 magiën (lichaam, geest, licht, geluid, vlieg, zwem, zien) (plaatjes mag je ook zelf zoeken)
    MAG:
    - Wereld
    - Oorlog


    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Graag had ik voor 1 november kunnen kiezen.
    Wie meer info wil over het verhaal, mag die altijd vragen
    6 credits voor de mooiste cover

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 0:49 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga straks een poging wagen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga straks een poging wagen :Y)


    Super! Ik ben benieuwd


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    done (:



    en


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wil het wel proberen, maar het wordt geen meesterwerk.


    Vampire + Servant = Servamp

    SphinxX schreef:
    done (:



    en




    Hmm, toch niet helemaal wat ik zoek. Ik ga nog even afwachten of er nog andere mensen een cover maken
    Oh, en de titel is verkeerd gespeld (het moet geestmeester zijn, niet geestenmeester)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mt (: ik wil wel zien wat er allemaal uitkomt!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 18:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    katl1 schreef:
    (...)


    Hmm, toch niet helemaal wat ik zoek. Ik ga nog even afwachten of er nog andere mensen een cover maken
    Oh, en de titel is verkeerd gespeld (het moet geestmeester zijn, niet geestenmeester)


    Oh, heb ik niet goed gelezen dan. Maar ja, ik deed dit ook om mezelf bezig te houden en het is gelukt, was leuk om te doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat helen, wordt het gedaan met de handen?
    Ik ga het toch maar proberen, al ben ik echt vreselijk als het op covers maken aankomt. Tja. Het geeft me iets te doen voor het komende uur. :Y)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Aletheia schreef:
    Dat helen, wordt het gedaan met de handen?
    Ik ga het toch maar proberen, al ben ik echt vreselijk als het op covers maken aankomt. Tja. Het geeft me iets te doen voor het komende uur. :Y)


    Genezen gebeurt uiteraard met magie (in die context), maar inderdaad door aanraking met hun handen :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik kan het wel proberen, maar dan krijg je hem pas morgen.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Ik kan het wel proberen, maar dan krijg je hem pas morgen.


    Geen probleem, ik heb nog wel een weekje tijd :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik bedenk met net, ook wel handig om te weten: Ondanks dat het oorlog is in het verhaal, hoeft de sfeer niet echt somber/donker te zijn, want er komen ook veel gelukkige momenten met vriendschap en familie in voor

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 18:08 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Zodra ik de conputer in handen heb zal ik het is proberen :)

    JxStyles schreef:
    Zodra ik de conputer in handen heb zal ik het is proberen :)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga nu eerst slapen (heb nachtdienst gedaan) en dan ga ik zeker eens proberen om er iets leuks van te maken ^^
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}