• Ik weet niet of dit al bekend was want ik ben al een paar dagen niet meer op Quizlet geweest. Anders mag dit topic dicht hoor^^

    Bill en Tom verplaatsen opname's nieuwe CD.
    Meisjesbende stopt nieuw album Tokio Hotel.
    Bill en Tom kaulitz zouden eigenlijk in LA zijn om hun nieuwe album af te werken.
    De vluchten waren al geboekt, maar de 'Tokio-hotel' tweeling blijft, uit angst voor hun moeders leven, dat door de franse meisjesbende 'les afghanes on tour' zou worden bedreigd.
    Elf dagen geleden zou Tom de franse Perrinne D.(21) op een tankstation geslagen hebben.
    Zij zou vantevoren op hem gescholden hebben en een sigaret op zijn auto hebben uitgedrukt.
    Hoogtepunt van een maandelange jacht op de muzikanten? 'naast talrijke bedreigingen is het door meerdere achtervolgingen per auto al meerdere malen tot een bijna auto-ongeluk gekomen' zegt mananager David Jost tegen Bahms.
    Bill en Tom en Perrine D dienen een aanklacht tegen elkaar in.
    Vervolgens komt de advocaat van de franse meisjes met een voorstel, ze trekken de aanklacht in als Tom en Bill hetzelfde doen.
    Manager Jost:'we hebben als compensatie gesteld dat de meisjes een verklaring moeten ondertekenen, waarin staat dat ze zich ver van de familie en de band weghouden.'
    In plaats van deze verklaring te ondertekenen ontslaan de franse meisje hun advocaat!
    Jost:'op deze manier laten wij onze aanklacht niet vallen en zal deze aanklacht en alle andere opstaande aanklachten gewoon worden geprocedeerd.'
    Al eerder, volgens manager Jost, hebben de meisjes de auto's van de jongens met flessen bekogeld.
    Op 8 april bedreigde de meisjes de moeder van Bill en Tom.
    Jost:'de moeder bedreigen en in dit geval aan vallen, is met afstand het ergste wat er is voor Bill en Tom. Als het om familieleden gaat verschuiven de tweeling daarvoor alle andere prioriteiten die het op dat moment geeft.'
    Waar komt deze ongelofelijke haat voor de band vandaan? '
    Een 'insider' uit de zogenaamde 'fan-kringen' verteld kort aan het tijdschrift BRAVO:' een jaar terug hebben de meiden een woning gehuurd in de buurt van Tom en Bill, om zo dichter in de buurt van de jonges te komen.'
    Maar Bill en Tom wilden rust hebben en op hun vrije dagen ongestoord ontspannen.
    De 'insider' verteld verder:'dat wilde de stalkers echter niet accepteren en waren woedend.'
    Wat er nu rondom de band en de meiden gebeurt heeft niets meer met 'fan-liefde' te maken!


    -

    geen gerucht, een feit.
    verplaats naar 'de band'

    GU schreef:
    't was al bekend, maar wel een mooie samenvatting:Y)

    yeah me2 ^^
    en trouwens wij vinden sommige TH-haters al ver gaan...? in vergelijking met deze kut wijven doen ze het nog behoorlijk netjes :O


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    yeah me2 ^^
    en trouwens wij vinden sommige TH-haters al ver gaan...? in vergelijking met deze kut wijven doen ze het nog behoorlijk netjes :O

    Eigenlijk wel, deze acties zou ik eerder iets vinden voor haters dan fans... O.o


    -

    zieke kinders gewoon (die bende)
    Daardoor hebben wij ons album nog niet Ö
    en half Quizlet maar lopen zeiken op Tokio Hotel dat ze verder moeten doen en blabla..Nu kennen we de reden he :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!