• De stelling van vandaag luidt:
    Het huishouden is vrouwenwerk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Tegen

    Mijn ouders verdelen het, daar ben ik het wel mee eens. Mijn moeder doet wat meer in huis, maar die werkt part-time. Mijn pa werkt vaak pas vanaf drie uur 's middags en soms ook 's nachts, en is dan ook heel laat thuis. Hij doet weer wat minder. Nadeel is dat ik zelf weer meer moet doen ><
    Eindoordeel: Half vrouwenwerk, half mannenwerk ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    tegen hoor mannen moeten ook wel eens iets doen behalve in de zetel zitte tv kijken :S

    Er zit wel een beetje waarheid in, maar mannen kunnen het net zo goed doen.. Het is er gewoon zo in geroest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mannen kunnen het net zo goed dat is gewoon van dat ouderwetse gezeur..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Huishouden is ook vrouwenwerk , alleen de vrouw moet het leren aan de man ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Voor de mannen die nog steeds denken dat het zo is, welkom in de 21ste eeuw (:


    A wave can go úp and dòwn, but it always returns..

    Echt zo fucked up tegen! >.>
    Ik vertik het om later het huishouden zelf allleen te doen, dan maar een varkensstal in huis .. ik laat me niet behandelen als slaaf.

    Op deze site zitten bijna alleen maar meisjes dan is toch bijna niemand t dr mee eens..:']


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zo waar dude (baby)





    Sarcasme eh..


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt niet. Het is jammer dat veel mensen nog steeds zo denken. Het is zo doorzichtig. Mannen zorgen voor het inkomen en vrouwen blijven thuis voor kindjes zorgen en het huishouden. Echt belachelijk. En tegenwoordig zijn er ook zoveel huismannen. Er zijn trouwens dingen die mannen echt niet kunnen en vrouwen dus moeten doen. Het is dus bijvoorbeeld ook niet dat vrouwen niets kunnen omdat ze tot het "zwakke geslacht" behoren. Mensen die zoiets zeggen, hebben volledig ongelijk.