• Kots je in de breakdance over je beste vriendin heen ><

    HAHAHA
    IEUW
    NASTY X'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wahahah :') Iets teveel gegeten misschien? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Wahahah :') Iets teveel gegeten misschien? ><
    Niets, helemaal niets. Ik had gewoon voor het eerst in m'n leven veel geld, en dat moest natuuuurlijk meteen op aan attracties, achter elkaar.

    Ik deed het in de vuilbak toen ik eruit kwam. Maar oke,over u vriendin is erger ^^

    Ik deed het in de vuilbak toen ik eruit kwam. Maar oke,over u vriendin is erger ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik deed het in de vuilbak toen ik eruit kwam. Maar oke,over u vriendin is erger ^^
    Ja, en ik maar klagen dat m'n kots op me schoenen zat, terwijl me vriendin helemaal onder zat.

    Misfit schreef:
    (...)Niets, helemaal niets. Ik had gewoon voor het eerst in m'n leven veel geld, en dat moest natuuuurlijk meteen op aan attracties, achter elkaar.

    Wahahahaha :') Is die breakdance ding een attractie misschien? >< Hahah, ik voel me dom nu oO =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahaha, dat is echt vies gewoon x'D


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wahahahaha :') Is die breakdance ding een attractie misschien? >< Hahah, ik voel me dom nu oO =P
    Ja. >< Van die 2 autotjes aan een draaiding, en dan word je alle kanten op ge slingert.
    Dat werd m'n maag wat teveel.

    DISORDER schreef:
    Hahaha, dat is echt vies gewoon x'D
    Neeman, dat is echt lekker. Kan je daarna met kleren en al de douche in jumpen.

    Ik ben daar één keer ingeweest, en ik ging ook kotsen. Ik kan écht niet tegen zulke attracties.
    En eigenlijk, vet heerlijk xd
    Dat van dat gekots.(nerd)

    xFantasy schreef:
    Ik ben daar één keer ingeweest, en ik ging ook kotsen. Ik kan écht niet tegen zulke attracties.
    En eigenlijk, vet heerlijk xd
    Dat van dat gekots.(nerd)
    Ik kan er wel tegen, ik was daarvoor alleen 2x in de speed, in de American wipp, en in nog zo'n ander raar ding geweest, dusja.

    Misfit schreef:
    (...)Ja. >< Van die 2 autotjes aan een draaiding, en dan word je alle kanten op ge slingert.
    Dat werd m'n maag wat teveel.

    Dat is keileuk! Ö ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is keileuk! Ö ^^
    Jaaa ;D
    Maar niet als je daarvoor in bijna alles bent geweest.

    Lekkah voor die vriendin van je. :'D