• heey

    ik heb een klacht(dus ik neem aan dat hij hier hoord al hij hier niet hoord verplaats hem dan ff alsjeblief)

    gister was er een topic:'dik dus minder waard'
    die is gesloten(ik snap niet precies waarom maar goed)
    het vald me op dat topics gesloten worden als er een (meschien iets te hevige) discusie in voor komt. en dat snap ik niet. in die topic van gister werd er gewoon aan de regels gehouden en toch is hij gesloten. dat vind ik niet kunnen.
    het gaat niet alleen om dit topic
    dit wou ik ff kwijt
    xx

    dit is de link van die topic van gister: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=33397


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zoals jij het zegt klinkt het heel onlogisch dat ie gesloten is, maar helaas heb ik niks van dat topic meegekregen dus hoor ik hier niks over te zeggen.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Zoals jij het zegt klinkt het heel onlogisch dat ie gesloten is, maar helaas heb ik niks van dat topic meegekregen dus hoor ik hier niks over te zeggen.

    ik vond het ook heel onlogies want (voor zover ik het weet) is erg gewoon aan de regels gehouden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik weet niet waarover het topic gaat, maar de mods zullen wel een reden gehad hebben om het te sluiten hoor :} Dat gaan ze niet zomaar doen omdat ze jullie willen pesten of zo (':

    Conspiracy schreef:
    Ik weet niet waarover het topic gaat, maar de mods zullen wel een reden gehad hebben om het te sluiten hoor :} Dat gaan ze niet zomaar doen omdat ze jullie willen pesten of zo (':

    dat snap ik ook ik val hun ook niet aan maar het vald me op dat als er een discusie komt dat die dan vaak gesloten word
    het kan ook aan mij lichen hoor


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dat snap ik ook ik val hun ook niet aan maar het vald me op dat als er een discusie komt dat die dan vaak gesloten word
    het kan ook aan mij lichen hoor


    Ddan zal dat waarschijnlijk zijn omdat de discussie té hevig begon uit te lopen of zo (:

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ddan zal dat waarschijnlijk zijn omdat de discussie té hevig begon uit te lopen of zo (:

    dat snap ik maar ik vond van niet en zeker niet met die van gister


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    De discussie van gister begon een béétje uit de hand te lopen, maar ik vond inderdaad dat hij erg snel werd gesloten ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik hb me neit met dat topic bemoeit :x


    -

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dat snap ik maar ik vond van niet en zeker niet met die van gister

    Kan je anders een link doorspelen van dat topic? Wil graag ook eens zien : )
    Maar meningen verschillen daaronder. En mods moeten optreden als er te hevig gereageerd word en sommigen mensen hebben daar vragen bij.

    Oja btw: Danique (Niamh) vroeg ook of het topic gesloten kon worden he.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mm, ik begrijp wel dat hij gesloten is. En terecht.
    1) ze weet volgens mij zelf nog niet eens waarover ze het heeft, normale mensen vergelijken met een moordenaar, en dan nog zeggen dat we het zelfde zijn.
    2) als hij langer had opengeblijven was het echt uit de hand gelopen.

    diep respect voor de mods. :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb hem gesloten dus je kunt je net zo goed tot mij richten. Ik heb hem gesloten omdat, het uit de hand liep, en ja ook mede dankzij mij. En daar sta ik ook voor, en dat geef ik ook eerlijk toe dat ook ik te ver ben gegaan. Maar omdat er meerdere malen gevraagd werd om het topic te sluiten leek me dat uiteindelijk wel het verstandigst.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb hem gesloten dus je kunt je net zo goed tot mij richten. Ik heb hem gesloten omdat, het uit de hand liep, en ja ook mede dankzij mij. En daar sta ik ook voor, en dat geef ik ook eerlijk toe dat ook ik te ver ben gegaan. Maar omdat er meerdere malen gevraagd werd om het topic te sluiten leek me dat uiteindelijk wel het verstandigst.


    Zie je wel dat er een goede reden voor was (':

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb hem gesloten dus je kunt je net zo goed tot mij richten. Ik heb hem gesloten omdat, het uit de hand liep, en ja ook mede dankzij mij. En daar sta ik ook voor, en dat geef ik ook eerlijk toe dat ook ik te ver ben gegaan. Maar omdat er meerdere malen gevraagd werd om het topic te sluiten leek me dat uiteindelijk wel het verstandigst.

    ik heb het niet alleen over dit topic ook over anderen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nou ik snap dat sommige users soms zoiets hebben van 'waarom sluiten jullie dit topic' dat kan om heel veel redenen zijn die misschien in het eerste oopzicht niet zichtbaar zijn. Zoals belediging naar mede users, topic maaksters die in de zeik genomen worden. Of dat topic is het zoveelste topic van die dag dat fout dreigt te gaan, dus soms hebben we inderdaad zoiets van beter voorkomen dan genezen.


    Wie du mir, so ich dir.