• heey

    ik heb een klacht(dus ik neem aan dat hij hier hoord al hij hier niet hoord verplaats hem dan ff alsjeblief)

    gister was er een topic:'dik dus minder waard'
    die is gesloten(ik snap niet precies waarom maar goed)
    het vald me op dat topics gesloten worden als er een (meschien iets te hevige) discusie in voor komt. en dat snap ik niet. in die topic van gister werd er gewoon aan de regels gehouden en toch is hij gesloten. dat vind ik niet kunnen.
    het gaat niet alleen om dit topic
    dit wou ik ff kwijt
    xx

    dit is de link van die topic van gister: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=33397


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Damn >< Er is áltijd wel een reden waarom dat ze een topic sluiten, dat doen mods heus niet omdat ze je haten of zo hoor (': I mean, dat zou pas lame zijn. Als er een topic is waar er een discussie in is zullen ze dat niet sluiten, maar als die discussie te hard uit te hand dreigt te lopen en er al mensen gevraagd hebben om die te sluiten doen ze dat omdat dat het beste lijkt. Geef toe, je wil zelf toch geen ruzies op Q. hé?

    Conspiracy schreef:
    Damn >< Er is áltijd wel een reden waarom dat ze een topic sluiten, dat doen mods heus niet omdat ze je haten of zo hoor (': I mean, dat zou pas lame zijn. Als er een topic is waar er een discussie in is zullen ze dat niet sluiten, maar als die discussie te hard uit te hand dreigt te lopen en er al mensen gevraagd hebben om die te sluiten doen ze dat omdat dat het beste lijkt. Geef toe, je wil zelf toch geen ruzies op Q. hé?

    nee maar als ik ergens het niet mee eens ben en ik vraag om het te sluiten doen ze dat dan ook
    zo ja dta kan niet en ze sluiten topic wel erg snel


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    nee maar als ik ergens het niet mee eens ben en ik vraag om het te sluiten doen ze dat dan ook
    zo ja dta kan niet en ze sluiten topic wel erg snel


    Zou jij het zómaar, omdat je het niet met dat topic eens bent het laten sluiten? Da's lame x) Nee serieus, ik denk niet dat iemand dat gaat doen van: 'Ik ga hem/haar nu eens pesten want ik kan die niet af duuuus moood? Kan je dat topic sluiten er word geruziet' of zo (': Ik denk dat mods dat eerst gaan natrekken en zien of het weldegelijk zo erg is als die user beweert.

    Een discussie kan uitlopen op een ruzie en dat willen ze juist voorkomen :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ik was ook wel aanwezig in het topic.
    En de reden van het sluiten is simpel: Het dreigde uit de hand te lopen.
    Ik vind dus dat-ie wel terecht gesloten was. =)


    -

    Ik heb dit betreffende topic open gegooit onder de voorwaardr dat diegene die ruzie hadden hun waffel houden.
    greetz