• Nou, ik heb sinds vorige week dinsdag een vriend (nerd) En toen ik die vrijdag home alone was zei hij dat ik hete seks kon hebben nu ik alleen was, maar met wie wist hij niet. (Hij was natuurlijk in zn eigen huis) En ik deed steeds ':Y)' dus ik zei dat ik die vork wel zou nemen, dus steeds als ie zegt fok jou zeg ik vork :')

    Anyway, morgen ga ik bij hem slapen voor het eerst en ik zei zo voor de grap op msn dat ik mijn vork niet moest vergeten natuurlijk. En toen hadden we het er zo over en ik zei dat het net leek alsof ik seks verslaafd was, en hij zei dat ik dat ook was :Y) Maar toen zei ik 'Hoe kan ik verslaafd zijn aan iets wat ik nog nooit heb gedaan' en toen zei hij 'Echt niet?' :Y) Hij dacht dus dat ik geen maagd meer was, en dat vond ik even heel grappig gisteren ;D


    -

    Gnaha oke dan ^^ het valt mij eigenlijk op dat er de laatste tijd op quizlet veel over seks word gepraat ^^

    Haha, jongens zijn zo easy to tricken. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JOYCESTYLE schreef:
    Gnaha oke dan ^^ het valt mij eigenlijk op dat er de laatste tijd op quizlet veel over seks word gepraat ^^

    Mij dus ook! Ö


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JOYCESTYLE schreef:
    Gnaha oke dan ^^ het valt mij eigenlijk op dat er de laatste tijd op quizlet veel over seks word gepraat ^^


    Lentekriebels? :Y)


    -

    -,-
    Hoezo easy te tricken?!


    MJ - You'll never moonwalk alone

    EMuzik schreef:
    -,-
    Hoezo easy te tricken?!

    Hahaha, het is toch zo! :'D
    No doubt about that. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    DISORDER schreef:
    (...)

    Lentekriebels? :Y)

    Eerder de hormonen denk ik x')

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Eerder de hormonen denk ik x')


    Ghehe ja oke ;D


    -

    gehe lol
    ah ja sommige hebben dat
    (me vriendin maybe wel)ik hoor bijna van elke jongen dat ze het met hem heeft gedaan.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    JOYCESTYLE schreef:
    Gnaha oke dan ^^ het valt mij eigenlijk op dat er de laatste tijd op quizlet veel over seks word gepraat ^^

    idd

    whaha lol


    We can only learn to love by loving.

    Moest ik eens wagen: vragen of ik bij een jongen mocht logeren. Dan heb je het hek van de dam..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghaha...najaa, toen ik en m'n vriend daarover begonnen praten vroeg hij het gewoon rechtuit ofdat ik nog maagd was O_o


    Live for something or die for nothing

    Okedan. Haha?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Aurelia schreef:
    Moest ik eens wagen: vragen of ik bij een jongen mocht logeren. Dan heb je het hek van de dam..
    Het antwoord zou neen zijn? Of zouden ze je overladen met condoompjes? :Y)