• Mijn leerkracht is dus normaal altijd heel lief, spontaan, niet zo streng, etc. En vandaag was ze echt pissed en was ze nogal slecht gezind dus. Ik zei iets en ze rolde met haar ogen. Ze werd plots heel boos, etc. Man, die heeft haar regels zeker? Oké, ik weet het, dat is zo'n domme jongens uitspraak, maar geef toe, als jij je regels hebt ben je toch ook pissed?

    Wie haat dat nog dat een leerkracht een slechte dag heeft? Ze had zelfs bijna strafwerk aan iedereen gegeven omdat we even praatte OO


    Only losers can act the way you do

    Dat is irri O.O

    Ik haat zoiets. Als de meeste zwanger zijn doen ze ook zo. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ! want dan werken ze alles op ons af, en vliegen ze voor het kleinste ding uit ! Wij zijn ook maar mensen, en als wij dan een slechte dag hebben, dat telt dan niet mee, daar houden ze dan echt geen rekening mee. En als zij een slechte dag hebben, geven ze dat door aan ons, en hebben wij ook een slecht dag, ok, dat is toch zo bij mij (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Dat is echt irritant. De ene keer zijn ze helemaal vrolijk nzo en de volgende les heb je een zuur gezicht. --'


    Listen to what we're not saying..

    beuh
    de meeste leerkrachten hebben altijd een slechte dag als ze in de klas komen waar ik zit
    ik zit zo achteraan in de klas
    en luister geen fxcking reet naar hun
    meestal teken ik een beetje of schrijven boeiend
    en sommige zijn dan weer heel liefjes :D en daar let ik dan op
    want hun kennen mijn situatie fosho ;o

    Als het bij ons is dat een vrouwelijke leerkracht een slechte dag heeft. Of gewoon een meisje uit de klas dan zeggen ze meestal; die heeft ook al lang geen seks meer gehad ö . Maar oke, dat is inderdaad vervelend als een leerkracht een slechte dag heeft, vooral wanneer dat die normaal zo leuk en spontaan en zo is.

    Ik haat dat ook. :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Onze leerkrachten zijn altijd pissed -_-' Nee, nii waar hoor^^ Maar wij hebben niet veel vrouweljke leerkrachten, dus als ze een pissed-off dag hebben, kunnen we het niet op vrouwelijke dingetjes steken he.. =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    vakantie:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Mijn titularis is zwanger en zij is nog al streng! Iemand had voor de eerste keer zijn boek vandaag vergeten, mocht hij al meteen naar de studie. Ö En ik maakte een foutje en ze werd heel pissed en zei dat ik terug naar het vierde leerjaar moest gaan als ik niet kon rekenen. >,<


    You'll never dream alone. <3

    GU schreef:
    vakantie:D
    Schep niet op Ö


    Only losers can act the way you do

    Bij ons heeft die van Nederlands dat ook meestal... Maar, dan is ze alleen pissed op de mensen die ze iets minder leuk vindt ofzoo :)


    007

    Omfg ja, dan reageren ze het weet op ons af ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    GU schreef:
    vakantie:D
    Jaaaa, ik ook 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik . Als we dan 1 woordje zeggen beginnen ze te roepen en/of geven ze een aantekening .--'