• TrueDiamondR schreef:
    I can love you by that bitch! (TK) is mijn nieuwe serie. Alleen ik heb nog maar 6 delen, willen jullie ze lezen en zeggen of ze goed zijn enzoow? want schrijven is volgens mij niet mijn beste kant.. :$quote]


    stukje uit de serie:

    'Is die niet wat duur, schatje?' Zegt Tom op een toon die verraad dat ze hem niet mag hebben. Je kijkt naar wat Angela in haar handen heeft. Een afschuwelijk roze ding met glitters. Jammerend legt ze het terug. Whaha! Dan koop ik het. Heupwiegend loop je naar hun toe en gaat naar de tafel waar alle topjes op liggen. Bill merkt je op en lacht naar je. 'Hallo! Alles goed? Ben je ook lekker aan het shoppen?' vraagt hij. Nu kijkt de rest je ook aan. 'Hoi, ja met jou? Ja, ik kan alleen niks leuks vinden.' antwoordt je. Je staat nu bij hun. 'O, maar deze is best leuk!' je pakt het afschuwelijke roze topje met glitters. 'O gosh, wat enig!' En je lacht nep naar Angela. Heb ik dat gezegd? 'O, kijk maar 274,95 euro, koopje!' Angela slaat haar armen over elkaar en kijkt eerst jou, dan Tom boos aan. 'Wat?!' zegt Tom. 'Ik wil hem ook!' zegt ze nijdig. 'Nein, je hebt al 7 topjes!' zegt Tom nu. Je merkt dat hij zijn geduld begint te verliezen. 'Ik.. ik krijg ook NIKS!' vervolgt Angela. Dan gooit ze alle kleren op de grond en loopt weg met een of andere mormel erachter aan. Tom kijkt je kwaad aan en loopt dan achter Angela aan.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!