• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk niet dat mijn docent tevreden zal zijn als ik 'fuck' twee keer in mijn betoog gebruik, maar ik wil zo graaaaaag.


    kindness is never a burden.

    Ik wou dat ik ergens echt goed in was. Maar ik ben een totale faler in alles.

    Lol

    I'm gonna be alright.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als je het echt meende, dan zou je wel vaker tegen mij praten. Maar nope, you dont. Weet ik ook weer dat dat een leugen was


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mehri, ja dat maakt me echt blij hehe. Maar jouw tekening is echt mooier :Y) :Y) :Y)

    // oh hou op met onzeker zijn Lieke, je hebt je best gedaan op je bericht.

    Het is echt goed koud buiten. Mijn handen zijn zo koud ❄

    Sommige mensen verdienen het echt niet om zo behandeld te worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feeling replacable.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 16:25 ]


    Bliep


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    i want to be pretty in an unconventional way too


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    examen aardrijkskunde be like
    expectation: wat is de hoofdstad van Frankrijk? wat is de hoogste berg ter wereld?
    reality: leg uit hoe je eigen gemeente gestructureerd is aan de hand van het RSV en het RUP en geef er van de eerste keer ook maar gewoon heel je cursus bij.

    NEEN, niet RUP. RIP. echt waar. rip.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HIJ APPTE ME HIJ APPTE ME HIJ APPTE MEEEE!!! Ik ben zoo blij nu (yeah)(yeah)
    Hij kan dus wel uit zichzelf appen :D

    Firgun schreef:
    examen aardrijkskunde be like
    expectation: wat is de hoofdstad van Frankrijk? wat is de hoogste berg ter wereld?
    reality: leg uit hoe je eigen gemeente gestructureerd is aan de hand van het RSV en het RUP en geef er van de eerste keer ook maar gewoon heel je cursus bij.

    NEEN, niet RUP. RIP. echt waar. rip.


    HAHAHA this ik dacht van rvs is niet belangrijk dus nja ik leer dat niet want dat was zelfstudie and ya know
    rip echt

    ik had 1/3 meerkeuze hahaha 1/3 essayvraag en dan 1/3 dat ik de vraag niet snapte :W en mijn examen stond maar op 38 punten so rip

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 16:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BriBry schreef:
    Mehri, ja dat maakt me echt blij hehe. Maar jouw tekening is echt mooier :Y) :Y) :Y)

    // oh hou op met onzeker zijn Lieke, je hebt je best gedaan op je bericht.


    Het is een superlief bericht vol complimenten aan een hele hoop mensen, dus daar kan helemaal niets mis mee zijn, no worries. *O* En vandaag of morgen komt het mijne, waarvan het eruitziet alsof het nog langer gaat worden dan dat van jou (help), dus dan staat het daar ook niet meer zo alleen.

    ---

    DOE HET Inge DOE de SPSS dingen en dan heb je het gehad en kun je je focussen op dingen die je echt wat kunnen schelen yay. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan