• Hello lieve Q'ers,

    Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met pakketjes versturen naar België. Ik had via PostNl gevonden dat je kleine niet te zware (onder 2Kg) pakketjes voor 9,- kan verzenden naar België en dat leek mij sowieso goed en betrouwbaar, maar mogelijk weten jullie nog goedkopere even betrouwbare opties? Ik vond wel ook Kiala of zo, maar daar waren ontzettend slechte recensies over te lezen en hij had echt een 2,7 ergens, omdat er pakketjes kwijtraakten en zo, dus dat was goedkoper, maar leek niet echt betrouwbaar :/

    Alvast ontzettend bedankt c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb er geen verstand van, maar als je zulk soort pakketjes stuurt met een redelijke waarde, zou ik ze àltijd aangetekend sturen. Dan moet er getekend worden bij aankomst en weet je zeker dat het goed terecht komt. Kost wel meer geld, helaas.
    Hier is een overzichtje met alle opties in NL, ik weet niet welke ook naar België verzenden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verstuur bijna al mijn pakketjes met Kiala. Geen problemen mee gehad. ^^
    Geloof niet dat het minder betrouwbaar is dan PostNL. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Ik verstuur bijna al mijn pakketjes met Kiala. Geen problemen mee gehad. ^^
    Geloof niet dat het minder betrouwbaar is dan PostNL. c;


    Oh oké. Dan blijft die optie gewoon open denk. Wel apart dan van die 2,7 :') (misschien gewoon zeikerds of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Tormund schreef:
    Ik verstuur bijna al mijn pakketjes met Kiala. Geen problemen mee gehad. ^^
    Geloof niet dat het minder betrouwbaar is dan PostNL. c;


    Ik weet dat Mitchell dat ook doet en er vaak pakketjes mee ontvangt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet dat Mitchell dat ook doet en er vaak pakketjes mee ontvangt.


    Ah thanks! Ik vind jullie betrouwbaarder dan die recensies haha


    Happy Birthday my Potter!

    Kiala durft naar mijn ervaring iets minder voorzichtig met de pakketjes omgaan, dus als het iets van waarde is zou ik toch voor de post kiezen. Maar Kiala is zeker ook niet slecht. ^^


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Kiala durft naar mijn ervaring iets minder voorzichtig met de pakketjes omgaan, dus als het iets van waarde is zou ik toch voor de post kiezen. Maar Kiala is zeker ook niet slecht. ^^

    Ik denk dat dat echt van de postbode afhangt haha, die ervaring heb ik met Post NL. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb geen ervaring met pakketjes naar België sturen, haha, wel naar Duitsland maar dat kost me meestal toch wel 17 euro als ik het met de post doe (wel inclusief track&trace, maar dat verplichten ze je bij sommige winkels). Als ik het via DPD doe, kost het me maar 10 euro en is het een dag later al geleverd. Maar ik weet niet hoe het met pakketjes naar België gaat...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly