• De stelling van vandaag luidt:
    Naast Moederdag en Vaderdag zou er ook een Kinderdag moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal mee eens! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zou wel leuk zijn ... maar best nutteloos.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 0:03 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens want vaderdag en moederdag is wel genoeg


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Suffer schreef:
    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.

    I agree.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    De dag van de onnozele kinderen is er al. Dus dat is waarschijnlijk bedacht door een of andere onnozelaar dat kinderen stom vond maar zo is er toch nog zo'n dag. x]

    Ik ben oneens. We krijgen al cadeau's met onze verjaardag, Kerstmis en zo. En ouders krijgen daar dan al minder. Dusja ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, er zijn al genoeg dagen waarop kinderen cadeaus krijgen. Zoals sinterklaas en kerstmis. =D

    Niet perse. Het gaat om het gebaar, niet om een of andere officiele onzin. (:
    En je liefde voor iemand kan je ook op een gewone dag tonen. Daar is niets mis mee.


    Where there is a sea there are pirates...

    Zo kan er ook nog wel een oma,opa, oom, tante, neef, nicht, enc. dag komen. Zo blijf je bezig. En daarbij er zijn al zoveel feestendagen dat je sowieso cadeaus krijgt. Tegen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 2:17 ]


    .

    Oneens, mensen doe precies alsof het de enigste dagen zijn dat je je ouders in de watten mag leggen, nutteloos als je het mij vraagt : net als Valentijn


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Suffer schreef:
    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Kinderdag bestaat al in sommige landen..China, Thailand?

    niet echt een mening..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Die is er al, maar die negeren ze... -.-


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Powerfull schreef:
    Oneens want vaderdag en moederdag is wel genoeg

    want op vader en moederdag worden je ouders verwent en er hoeft geen kinderdag te zijn waar je word verwent want je word verwent op je verjaardag