• De laatste tijd komen er steeds meer topics voorbij over eventuele meetings.

    Daar wou ik graag wat over zeggen.

    Quizlet.nl is helaas niet van plan om meetings te organiseren. Er is simpelweg te tijd om dit soort festiviteiten te regelen.

    Daarnaast zijn de meeste mensen op deze site misschien nog een beetje jong om het hele land door te reizen om met 'onbekenden' af te spreken.

    We kunnen uiteraard niemand verbieden om met elkaar af te spreken, maar doe dit altijd in goed overleg met je ouders en wees altijd voorzichtig!


    Dit is mijn signature...

    Van me ouders mag ik wel zo'n meeting houden,alleen mag ik niet doorvoor naar een andere stad gaan -.-


    don't Worry...Be gay.

    ik vind het opzich wel goed dat het niet word geregeld want drek krijgt quizlet allemaal reacties van ouders enz. en als je dan toch een keer met elkaar iets wilt gaan doen laat je ouders dan mee gaan of een vriendin


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik vind het sowieso niet slim om met mensen af te gaan spreken die je alleen van internet kent,ookal ken je ze nog zo goed,er kan altijd wat geburen...


    Lalalalalalalala.

    zou ik toch ook niet doen..

    ik flip al als ze me msn vragen fz XD

    zou ik toch ook niet doen..

    ik flip al als ze me msn vragen fz XD



    xD dat vind ik weer een beetje overdreven:PMaar afspreken zou ik echt nooit doen xD


    Lalalalalalalala.

    Hm, ik heb veel vriendinnen over het internet leren kennen, en ja, dan ga ik er ook gewoon logeren. Maar eerst natuurlijk telefonisch contact enzo.
    Meetings vind ik niet zo, maar zo gevaarlijk is het niet. Je bent dan, als het goed is, ook met een grote groep. Wat de kans op pedo's weer kleiner maakt. Tenzij het zo'n georganiseerd gedoe is :'D

    Haha ik heb ook een paar mensen van quizlet op msn en de enige keer dat ik ze heb gezien is met een concert en als je DAARNA iets gaat afspreken is het anders dan heb je elkaar al is gezien


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Haha ik heb ook een paar mensen van quizlet op msn en de enige keer dat ik ze heb gezien is met een concert en als je DAARNA iets gaat afspreken is het anders dan heb je elkaar al is gezien



    Da's waar xD ik heb ook wel mensen van quizlet op msn,maar dan wil ik ze eerst bij een concert ofzo tegenkomen,voordat ik daadwerkelijk iets ga afspreken:P


    Lalalalalalalala.

    jA


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    De mensen die ik van quizlet heb zie ik wel is door de cam xD
    of je spreekt ze door de telefoon ;D


    don't Worry...Be gay.


    Meetings vind ik niet zo, maar zo gevaarlijk is het niet. Je bent dan, als het goed is, ook met een grote groep. Wat de kans op pedo's weer kleiner maakt. Tenzij het zo'n georganiseerd gedoe is :'D

    En meetings worden meestal ook gehouden op nja druk bezochte plaatsen, waar veel mensen door openbaar vervoer naartoe kunnen ofzo, dus dat maakt het ook al een stuk veiliger.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb nu 4 beste vriendinnen via quizlet leren kennen, maar bij de ene waren mijn opa en oma erbij en haar moeder en bij mijn andere 3 vriendinnen was op 14 juni. Daar ben ik ook naartoe gegaan met mijn ene vriendin die ik ook van quizlet ken.
    Dus het kan opzich wel hoor. Ik denk echt niet dat wij allemaal enge ventjes of bejaarde vrouwtjes zijn die doelloos quizjes gaan maken, naar een meeting gaan en weet ik veel wat gaan doen hoor xD


    bla bla bla

    Ik ken zo'n vriendin van quizlet, wetelefoneren een beetje en misschien zieik haar een deze zomervakantie in het egt:D


    My fairytail stinks, does yours?

    Haha ik heb ook een paar mensen van quizlet op msn en de enige keer dat ik ze heb gezien is met een concert en als je DAARNA iets gaat afspreken is het anders dan heb je elkaar al is gezien



    goh wie za jij nou hebben leren kennen (A)

    xx dniez(L)


    <3

    Hm, ik heb veel vriendinnen over het internet leren kennen, en ja, dan ga ik er ook gewoon logeren. Maar eerst natuurlijk telefonisch contact enzo.
    Meetings vind ik niet zo, maar zo gevaarlijk is het niet. Je bent dan, als het goed is, ook met een grote groep. Wat de kans op pedo's weer kleiner maakt. Tenzij het zo'n georganiseerd gedoe is :'D

    goe gezegd Bomm!!! xD ben volledig met je eens!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!