• ik heb dus een vriend . en we hadden het dus gedaan. (had ik al gedaan lange tijd geleden met me ex) en toen we klaar waren bleek hij dus geschuurt te zijn! en ik had mijn pil niet genomen!! zo nu zit ik de helle maand te hopen ongesteld. en nee hoor raak ik niet. Mijn vriend koopt dus een tes voor me . was de uitkomst POSITIEF zo ik in een dilemma wat moet ik mijn ouders vertllen als ze nog denken dat ik MAAGD ben. wij gaan dus naar de dokter. blijk ik niet zwanger te zijn.
    mensen gelooof die testen nooit is bij mij de 2e keer gebeurt!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    TCaddicted schreef:
    (...)

    (: ik weet ook niet hoe het juist zit, maar, zo hadden ze het tegen mij uitgelegd :l scholen moeten eens leren overheen komen.


    echt wel x'D


    You're a star in heaven.

    Scholen ..al die leerkrachten moeten hun studie opnieuw maken.
    ze leggen alles verkeerd uit . don't believe any crap the say people.!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ee nmeisje die ik ken is 14 en heeft al een kind met iemand van 15, :'|


    don't Worry...Be gay.

    Lucky you!

    een vriendin van mij is 16 heeft al een kind en is getrouwd. maar ik ben nog lang niet zo ik wil eerst de liefde van mijn leven vinden.Jullie niet dan??


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ehm.. dunno waar gaan jullie morgen staan precies?

    @ instinctive, ja eigenlijk wel xd. weetje het is bestwel vervelend om naar films met mij te kijken als je mij niet van te voren zegt dat ik mijn mond moet houden :X ik heb overal commentaar op dat het niet klopt en niet kan xd. [bij science fiction films dan] ik bedoel er ontploft iets wat bijna net zo groot is als de oerknal vlak naast de aarde en er is niks wat er last van heeft xd. Dat klopt gewoon niet, toch??

    Weetje, jij brengt mij op idee.
    Ik wil film met jou kijke! :o
    Zo een hele vieze, dan kan ik lache x'D
    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Neela schreef:
    een vriendin van mij is 16 heeft al een kind en is getrouwd. maar ik ben nog lang niet zo ik wil eerst de liefde van mijn leven vinden.Jullie niet dan??

    WAJO! o.O'
    Ik wil zeeeker niet op mijn 16 trouwen zenne. Gadverdamme. Kmoet er niet aan denken!
    Ik wil liefst eerst studeren en dan ga ik wel denken aan de liefde van mijn leven en al die dingen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Weetje, jij brengt mij op idee.
    Ik wil film met jou kijke! :o
    Zo een hele vieze, dan kan ik lache x'D
    <3

    dat hadden missShinoda en ik gisteren gedaan. We gingen hellemaal stuk.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Praat met iemand erover het handigst lijkt me als nog je ouders, die hebben vast wel goed advies maar je moet wel even door die zure appel heen bijten.


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Instinctive schreef:
    (...)
    WAJO! o.O'
    Ik wil zeeeker niet op mijn 16 trouwen zenne. Gadverdamme. Kmoet er niet aan denken!
    Ik wil liefst eerst studeren en dan ga ik wel denken aan de liefde van mijn leven en al die dingen.

    precies wat ik denk .maar ze zijn wel goed gelukkig hoor!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Emotionless schreef:
    Met durex om je knuppel, verlies je geen druppel ;D


    x'D Of course.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Wat een verhaal. Maar je bent dus niet zwanger? Gelukkig maar. Of wil je juist wel nu al kinderen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat een verhaal. Maar je bent dus niet zwanger? Gelukkig maar. Of wil je juist wel nu al kinderen?

    nee man ik wil eerst mijn studie afmaken . Dat duurd nog wel ff en dan pas ben ik daar klar voor vind ik. !!! Maar aan de andere kant wil ik over 4 jaar ongeveer wel een kind!! maar nu nee dankje


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    precies wat ik denk .maar ze zijn wel goed gelukkig hoor!

    Nja, zij moet het weten. Als ik ineens zwanger zou zijn dan ist abbortustijd o.O'
    Sorry znne, kwil mijn leven niet nu al vergooien ;D
    Eerst een goeie job dan pas liefde en kinderen. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Nja, zij moet het weten. Als ik ineens zwanger zou zijn dan ist abbortustijd o.O'
    Sorry znne, kwil mijn leven niet nu al vergooien ;D
    Eerst een goeie job dan pas liefde en kinderen. x)

    abbortus doe ik nie .
    een kind is wel een zege vind ik .


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.