• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes (6/6):
    Jessamine Maître - Geleninja (17-1)
    Valentina devereaux - Appelboompje (19-6)
    Taylor Smith - MoonEye (17-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-2)
    Stacey green - ArianatorXx (17-3)
    Rosa-Lynn Jones - Noora (21-6)
    Jongens (6/6):
    Ashton Fletcher Irwin - Hecuba (20-5)
    Celyan Nathaniel Harris - Inermis (22-1)
    Leroy Abigail Pipkin - Lazulis (29-2)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-4)
    Lucas Austin Robertson - Rejects (17-5)
    River Zac Clifford - Kahuna (18-5)




    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 10:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    mag ik een meisje reserveren? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Jessamine Maître
    Bijnaam: Jessa
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jessamine is iemand waar je niet makkelijk overheen loopt. Ze vertrouwd op zichzelf en haar eigen kracht. Ze heeft er geen probleem mee om alleen te zijn, maar als niemand haar opmerkt doet dat haar toch wel pijn.
    Verleden: Jessamine is de dochter van Roberd Maître, zakenman en multi millionair. Ze was geboren in Marseille en heeft drie ouderen broers en twee oudere zussen die niet de zelfde moeder hebben als zij. Jessamine werd al toen ze heel klein was naar een kostschool gestuurd voor de kinderen van rijke mensen. Daar merkte ze al snel dat de wereld waar ze in leefde vol met neppe vriendschappen en neppe mensen was die alleen geïnteresseerd waren in haar creditcard. Aangezien ze daar niet aan mee wilde doen was ze vaak alleen op school. Ze leefde dan vaak in haar eigen fantasie wereldje en schilderde, tekende en speelde veel piano.
    Grootste angst: Jessamine is bang voor water
    Grootste passie: Kunst (vooral muziek, schilderen & tekenen)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 11:51 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Appelboompje schreef:
    mag ik een meisje reserveren? ^^


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Taylor Smith
    Bijnaam: Tee, Tay of Taylor swift
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Taylor is lief, aardig, behulpzaam en ze is heel erg gevoelig, maar soms als ze boos is kan ze een woedeaanval krijgen! Als er een begrafenis is of als er nog 1 vliegtuig neerstort voelt Taylor dat en dan barst ze in tranen uit meestal sluit ze zich zelf op in haar kamer!
    Verleden: Taylor is in Engeland geboren haar vader is namelijk engels vandaar dat ze Smith van haar achter naam heet. en haar moeder Nederlands ze kan beide talen goed.Taylor ging op vakantie met het vliegtuig zij overleefde het maar haar ouders en nog 30 mensen niet, zo is ze aan haar angst gekomen. Ze woont nu bij haar oma met haar zusje!
    Grootste angst: Vliegtuigen en de Dood!
    Grootste passie: Paardrijden & Skateboarden!
    Extra: Taylors paard is wit en heet Pegasus. Pegasus kreeg ze van haar oma en haar zusje kreeg ook een pony Luckluck een shetlander (Klein paardje). Taylor heeft een Monster High skateboard met roze wieltjes die heeft ze al heel lang. Op de foto heeft ze het skateboard van haar oom.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 14:50 ]


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    Naam: Taylor
    Bijnaam: Tee, Tay of Taylor swift
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Taylor is lief, aardig behulpzaam maar soms als ze boos is kan ze een woedeaanval krijgen!
    Verleden: Taylor ging op vakantie met het vliegtuig zij overleefde het maar haar ouders en nog 30 mensen niet ze woont nu bij haar oma met haar zusje!
    Grootste angst: Vliegtuigen en de Dood!
    Grootste passie: Paardrijden & Skateboarden!
    Extra: Taylors paard is wit en heet Pegasus. Pegasus kreeg ze van haar oma en haar zusje kreeg ook een pony Luckyluck een shetlander (Klein paardje)


    Kan je misschien nog een achternaam en iets meer informatie aan het innerlijk en verleden toevoegen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Jongen en meisje voor mij? :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Jongen en meisje voor mij? :3


    Je staat er bij


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou ik een jongen mogen? (Ik ben alleen vanwege school een hele tijd afwezig geweest van quizlet, dus moet het rpg'en weer even een beetje leren)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Zou ik een jongen mogen? (Ik ben alleen vanwege school een hele tijd afwezig geweest van quizlet, dus moet het rpg'en weer even een beetje leren)


    Ik heb je er bij gezet en het is niet erg als je nog niet weet hoe je moet rpgen. Je maakt gewoon je personage aan en als het speeltopic opent schrijft je een stukje met je personage. let er op dat je niet andermans personages bestuurd en heb gewoon veel plezier ermee.
    Als je vragen hebt kan je altijd bij me terecht.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 13:10 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Celyan Nathaniel Harris
    Bijnaam (optioneel): Cel voor zijn vrienden, Nathe voor zijn moeder.
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 22, geboren op 25 november.
    Geslacht: Man
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Innerlijk:
    Cel is een jongen die heel anders overkomt dan hij is. Hij lijkt zelfverzekerd en heeft een hele grote mond als je hem net leert kennen. Toch als je hem wat langer kent weet je dat hij moeite heeft met tegen mensen ingaan. Vooral omdat hij zichzelf helemaal niet zo geweldig vindt. Hj heeft een duidelijk minderwaardigheidscomplex dankzij wat er gebeurd is in zijn leven. Cel is over het algemeen altijd vrolijk en je zal hem bijna nooit zien huilen. Hij gebruikt doorgaans veel sarcasme en cynisme, maar zal nooit een onnodige gemene opmerking maken. Dit vooral omdat hij bang is om mensen pijn te doen. Celyan verteld niet veel mensen over zijn tweede naam, omdat hij deze van zijn vader heeft gekregen. Hij is er sociaal en gezellig, maar zal altijd zijn afstand houden.
    Verleden:
    Cel heeft op jongen leeftijd zijn vader verloren aan drank. Hierdoor heeft hij van jongs af aan vaak de rol van man in het huis op zich genomen, samen met zijn twee jaar oudere broer Hayden. Verder werd Cel vaak gepest omdat hij tweedehands of veel te grote kleren aan had. Dit omdat Cel and Hayden zichzelf achter hun moeder en jongere zusje plaatste. Nu heeft Cel toch zijn diploma's en doet hij een opleiding rechten.
    Grootste angst: Alleen zijn/isolatie.
    Grootste passie: basketbal en Freerunnen.
    Extra(optioneel):


    We've lived in the shadows for far too long.

    wat een kjoewtie.

    Mijn personages komen vanmiddag/vanavond


    Spinning around, I'm weightless.

    Inermis schreef:
    Naam: Celyan Nathaniel Harris
    Bijnaam (optioneel): Cel voor zijn vrienden, Nathe voor zijn moeder....


    Hij staat er bij.

    Hecuba schreef:
    wat een kjoewtie.

    Mijn personages komen vanmiddag/vanavond


    Is prima


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een jongen reserveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Zijn er geen meisjes meer? Want als er dat wel zijn, mag ik er Dan één reserveren plzzzz, deze story ziet er vet goed uit ! (H)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    @Lazulis & @ArianatorXx jullie staan er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.