• ik heb dus een vriend . en we hadden het dus gedaan. (had ik al gedaan lange tijd geleden met me ex) en toen we klaar waren bleek hij dus geschuurt te zijn! en ik had mijn pil niet genomen!! zo nu zit ik de helle maand te hopen ongesteld. en nee hoor raak ik niet. Mijn vriend koopt dus een tes voor me . was de uitkomst POSITIEF zo ik in een dilemma wat moet ik mijn ouders vertllen als ze nog denken dat ik MAAGD ben. wij gaan dus naar de dokter. blijk ik niet zwanger te zijn.
    mensen gelooof die testen nooit is bij mij de 2e keer gebeurt!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    MissShinoda schreef:
    (...)

    :P het was een voorbeeld! ><


    aha laten we hopen dat .je niet weer zo eigewijs gaat doen van dat kan hellemaal niet op film avond..!!

    en ik hoopr dat ik dan niet meer o ben!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    jeetje. da's ff schrikken. :'S
    maar ik zou wel gewoon aan je ouders vertellen dat je geen maagd meer bent. dat is handiger voor iedereen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat moet een hele opluchting zijn geweest Ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    tuurlijk moet je die niet echt echt echt altijd geloven..echte zekerheid heb je pas by een dokter
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xHYPERACTIVE schreef:
    Dat moet een hele opluchting zijn geweest Ö

    zeg dat wel.

    xLoveIsDeadx schreef:

    jeetje. da's ff schrikken. :'S

    maar ik zou wel gewoon aan je ouders vertellen dat je geen maagd meer bent. dat is handiger voor iedereen.

    Wel als ik dood wil moet ik het vertellen hn zijn zo zorgzaam over mij. En dan zeg ik dat ze gefaalt hebben neh. ik denk dat ik het wel vertel als ik 18 ben .hebben ze niet meer zo veel over het zeggen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    :l inderdaad, en geloof bloedtesten ook nooit, kan je nog zwanger zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    :l inderdaad, en geloof bloedtesten ook nooit, kan je nog zwanger zijn.

    nu voel ik me weer onzeker


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    nu voel ik me weer onzeker


    Ach, ik zeg het maar omdat een vriendin van me ook twee keer dacht dat ze zwanger was, zwangerschapstest->positief
    bloedtest->positief
    zwanger?->dacht het niet
    Twee keer zelfs.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    was het niet zo dat als je test negatief is dat hij dan fout kan zijn, maar dat als hij positief is hij nooit fout is? zo heb ik het toch al school geleerd :s maarja op school zeggen ze zoveel ><


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    was het niet zo dat als je test negatief is dat hij dan fout kan zijn, maar dat als hij positief is hij nooit fout is? zo heb ik het toch al school geleerd :s maarja op school zeggen ze zoveel ><


    positief->zwanger
    negatief->niet


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xHYPERACTIVE schreef:
    Dat moet een hele opluchting zijn geweest Ö

    lijkt mij ook...

    Mellifluous schreef:
    (...)

    positief->zwanger
    negatief->niet


    als de test negatief is kan je nog altijd zwanger zijn, ze hebben ze mij het op school verteld
    maar als hij positief is, is de test normaal gezien nooit verkeeerd


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    als de test negatief is kan je nog altijd zwanger zijn, ze hebben ze mij het op school verteld
    maar als hij positief is, is de test normaal gezien nooit verkeeerd


    Nou, dat is dus blijkbaar niet zo. Zelfs de dokter kan verkeerd zitten, een mens kan ook schijnzwanger zijn en dan is er iets met de hormonen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Nou, dat is dus blijkbaar niet zo. Zelfs de dokter kan verkeerd zitten, een mens kan ook schijnzwanger zijn en dan is er iets met de hormonen.


    tja dat was wat ze op school zeiden, die zijn dus blijkbaar wel meer mis ><


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    tja dat was wat ze op school zeiden, die zijn dus blijkbaar wel meer mis ><


    (: ik weet ook niet hoe het juist zit, maar, zo hadden ze het tegen mij uitgelegd :l scholen moeten eens leren overheen komen.