• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Uhu, ik vind het grappig hoe meisjes zitten te bekvechten van 'Bill is van mij' 'nee van mij' maar ik denk wel dat iedereen hier verstandig genoeg is dat ze weten dat het geen realiteit is, en dat ze gewoon 'gek' willen doen, of een soort van droom willen spelen

    Jah weetje dat trek eigenlijk op niks wat ik zei, maar ik snap mezelf en dat is het belangrijkste ^^

    Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)



    daar ben ik het mee eens
    maar ut is gwn grappig om te zien


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eens, en ik word er zó ziek van dat iedereen zeikt over het vriend/vriendinnen gedoe. Als er een meisje naast ze staat, is die meteen verdacht enzo, en gatver. Ik vind dat fans ziekelijk jaloers zijn.

    Eens, en ik word er zó ziek van dat iedereen zeikt over het vriend/vriendinnen gedoe. Als er een meisje naast ze staat, is die meteen verdacht enzo, en gatver. Ik vind dat fans ziekelijk jaloers zijn.



    Nou ik ben dan ook wel een tikkeltje jaloers hoor,maar ik weet wel dat dat geen zin heeft omdat ik ze toch nooit zal krijgen en misschien niet eens ontmoeten dus ja xD


    Lalalalalalalala.

    Ja het zijn ook gewoon jongens en stel dat ze niet bekend waren geweest hadden we ze niet eens gekend.
    maar toch het is egt grappig hoe die kinderen roep nee tom is van mij blabla ik en een vriendin doen het ook wel is maar dan is het zo voor de lol omdat we in een melige bui zijn.

    egt als bill de ware zal vinden zal die kans zoooooo klein zijn dat 1 van alle th fans het zal zijn. en dan nog is wat stel stel je hebt uberhaupt iets met hun hoe wil jij een realtie op een lange afstand goed laten lopen ?

    nu heeft samantha gesproken


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Eens, en ik word er zó ziek van dat iedereen zeikt over het vriend/vriendinnen gedoe. Als er een meisje naast ze staat, is die meteen verdacht enzo, en gatver. Ik vind dat fans ziekelijk jaloers zijn.


    inderdaad! en stel nu, ze hebben een vriendin,een lief. Dan moeten we ze het toch gunnen! ik bedoel,haatsite's over dat meisje maken,zal echt niet helpen hoor. Ik vind dat De fans,inderdaad jaloers zijn en ze zouden hen liefde moeten kunnen gunnen!
    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja het zijn ook gewoon jongens en stel dat ze niet bekend waren geweest hadden we ze niet eens gekend.
    maar toch het is egt grappig hoe die kinderen roep nee tom is van mij blabla ik en een vriendin doen het ook wel is maar dan is het zo voor de lol omdat we in een melige bui zijn.

    egt als bill de ware zal vinden zal die kans zoooooo klein zijn dat 1 van alle th fans het zal zijn. en dan nog is wat stel stel je hebt uberhaupt iets met hun hoe wil jij een realtie op een lange afstand goed laten lopen ?

    nu heeft samantha gesproken



    Ja echt hé,iedereen denkt dat het leventje van sterren zo geweldig is,maar als je er een relatie mee krijgt,dan is die afstand zo groot tussen elkaar.Hun zitten dan bijvoorbeeld in Amerika voor een half jaar en dan zit jij daar in Nederland of Duitsland of Belgie of what ever.En waarscheinlijk onmtoeten ze in dat half jaar wel weer een ander(spreekt voor Tom,Gustav&Gerg:P)


    Lalalalalalalala.

    Dat je jaloers bent oké, maar om het dan ook zo te uiten. O_O
    Neem Ann Katrhin, die werd met de dood bedreigt alleen omdat Tom met haar heeft gezoent. Ze wordt nu, 2,5 jaar later nóg gestalkt. Zieke mensen in deze wereld.

    Serieus, ik schaam me af en toe kapot voor de andere fans.

    Oowja ik moest nog iets zeggen xD.Als je echt zo smoorverliefd op een van de jongens bent,en ze hebben een lief,dan gun je ze toch ook om gelukkig te zijn&ja anders ben je geen echte fan xD


    Lalalalalalalala.

    Dat je jaloers bent oké, maar om het dan ook zo te uiten. O_O
    Neem Ann Katrhin, die werd met de dood bedreigt alleen omdat Tom met haar heeft gezoent. Ze wordt nu, 2,5 jaar later nóg gestalkt. Zieke mensen in deze wereld.

    Serieus, ik schaam me af en toe kapot voor de andere fans.



    Oowja echt he,die meiden beseffen niet wat ze doen.Hun zoudentoch hetzelfde hebben gedaan met Tom of niet dan?


    Lalalalalalalala.

    Dit zijn toch geen echte fans hier. De meeste dan.
    Ze zijn nu even verlieft, maar dat is over een jaartje weer over en dan schakelen ze over naar iets anders. Net zoals toen met die backstreet boys. Ik heb ze nooit gemogen maargoed.
    Daarom vind ik dat 'ik ben een die-hard fan gedoe' zó slap.


    Oowja echt he,die meiden beseffen niet wat ze doen.Hun zoudentoch hetzelfde hebben gedaan met Tom of niet dan?

    Ja inderdaad, maar als nog. Laat haar, laat hem. Iedereen eist ze op, en niemand heeft enig idee hoe zulke jaloezie een persoon kan breken. Hebben jullie enig idee hoeveel druk dat is voor de jongens zelf? Ze kunnen nooit eens losgaan met meiden omdat ze bang moeten zijn voor de levens van die meiden en het afhaken van de fans.
    Srsly, ik vind ze af en toe zo zieligjes. Als het om gewone dingen gaat, die ditsoort fans onmogelijk maken.

    Nou ik ben wel een echte die-hard fan,want ik ben eigenlijk gewoon fan geworden omdat ik de muziek geweldig vond,en daarna begon ik pas naar de jongens zelf te kijken dus ja:P


    Lalalalalalalala.

    Een die hard fan ben je niet. Dat ben je pas als er een reden is voor 1000en fans om af te haken en jij blijft fan. Nú kun je daar niets over beslissen. Srsly dat is echt onzin.

    Dit zijn toch geen echte fans hier. De meeste dan.
    Ze zijn nu even verlieft, maar dat is over een jaartje weer over en dan schakelen ze over naar iets anders. Net zoals toen met die backstreet boys. Ik heb ze nooit gemogen maargoed.
    Daarom vind ik dat 'ik ben een die-hard fan gedoe' zó slap.


    als je een echte fan bent dan gun je die jongens ook liefde en geluk toe in hun leven, en ik snap best dat je je zelf dan kut voelt omdat je je zelf er liever ziet staan of wat je je ook allemaal verbeeld maar gun het hun gewoon.

    ja en wat ik al HELEMAAL erg vind die kleinere kindjes van 12/13/14/15 niks mis mee natuurlijk hoe meer fans hoe beter,maar die denken dan ook egt dat ze iets met hun krijgen, komop als of bill met een meisje van 12 gaat lopen flikflooien xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]