• Bij die titel is er misschien wel wat uitleg nodig :)

    maar, soms heb je hier op quizlet echt zo een serie, die wel eens echt origineel is, maar dan zijn er direct mensen die het idee stelen en dan BAM! is de serie totaal niet origineel meer

    enkele voorbeelden

    Het leven van de kinderen van th (Zie je heel veel opeens :o)

    Twincest (Dat kwam ook plots overal)

    de zus van iemand van th

    voetbalverhalen

    als er 1 iemand met iets origineels komt, steelt iedereen het idee, ik vind dat je zelf iets origineels moet kunnen verzinnen

    inderdaad! daarom,doe ik er nooit aan mee,ik wil geen kopie zijn (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Helemaal gelijk^_^ Maar ik hoef ze niet van iemand anders.Ik denk gewoon aan dingen en dan typ ik ze waardoor er een verhaal ontstaat xD


    Lalalalalalalala.

    ja daar heb je wel gelijk in, ik heb zelf ook zo'n verhalen, maar die van mij zijn helemaal anders dan die van andere, als je in andere verhalen de dochter van tom bent: dan krijg je zussen en zo en ben je meestal in het begin niet zo oud
    bij mij ben je er al 18 en tja gewoon helemaal anders dan die van de rest, dus eigenlijk is het een soort van kopie maar niet helemaal, zoals de meeste die kopieëren dat verhaal bijna helemaal, als je een verhaal kopieërt dan zou je er toch je eigen ding mee moeten doen


    Live life limitless.

    ja ik had als een van de eersten een voetbalverhaal nou volgens mij als 2de want ik had iemands quiz gedaan en daar ston een andere datum (nouja boeiend ook) maar ja dat vind ik vreselijk iritant


    I go wherever you will go..

    Jaa!!!!!
    ik ken er nog wel meer.

    het zusje/nichtje
    dagboek verhalen <<< AFBLIJVEN OF JE BENT DE MIJNE!
    bitch > denk aan die serie van proudbitches

    moet ik door gaan xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Helemaal gelijk^_^ Maar ik hoef ze niet van iemand anders.Ik denk gewoon aan dingen en dan typ ik ze waardoor er een verhaal ontstaat xD

    uhu, want een verhaal van iemand anders gebruiken is gewoon kopieeren en dan is het totaal niet moeilijk meer hé

    Jaa!!!!!
    ik ken er nog wel meer.

    het zusje/nichtje
    dagboek verhalen <<< AFBLIJVEN OF JE BENT DE MIJNE!
    bitch > denk aan die serie van proudbitches

    moet ik door gaan xD


    Haha, idd, er zijn er oneindig veel, en ik vind dat als je toch wilt kopieeren, dat je het moet vragen aan degene die er mee begonnen is, wat natuurlijk wel moeilijk word, want iedereen kopieert, dus weet je ook niet meer wie ermee begonnen is hé

    Jaa!!!!!
    ik ken er nog wel meer.

    het zusje/nichtje
    dagboek verhalen <<< AFBLIJVEN OF JE BENT DE MIJNE!
    bitch > denk aan die serie van proudbitches

    moet ik door gaan xD


    ai een dagboek verhaal, ik ben ook op dat idee gekomen, maar ik ben nog bezig met schrijven, maar dat van mij gaat wel niet over th of een ander verhaal het gaat over hpg maar ja, het is niet helemaal in dagboek vorm, ik dacht echt dat niemand dat had op quizlet


    Live life limitless.

    (...)

    Haha, idd, er zijn er oneindig veel, en ik vind dat als je toch wilt kopieeren, dat je het moet vragen aan degene die er mee begonnen is, wat natuurlijk wel moeilijk word, want iedereen kopieert, dus weet je ook niet meer wie ermee begonnen is hé


    wel een beetje moeilijk, je kan misschien er nooit achter komen wie er mee begonnen is


    Live life limitless.

    (...)

    ai een dagboek verhaal, ik ben ook op dat idee gekomen, maar ik ben nog bezig met schrijven, maar dat van mij gaat wel niet over th of een ander verhaal het gaat over hpg maar ja, het is niet helemaal in dagboek vorm, ik dacht echt dat niemand dat had op quizlet


    ja ik vind het niet erg als je ook een dagboek verhaal doet maar niet helemaal het zelfde idee want dan heb je egt de poppen aan het dansen gemaakt bij mij xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    ja ik vind het niet erg als je ook een dagboek verhaal doet maar niet helemaal het zelfde idee want dan heb je egt de poppen aan het dansen gemaakt bij mij xD


    anders moet je mijn verhaal maar is lezen kan je kijken of het een beetje hetzelfe is of dat je toch iets heel anders hebt =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Twincest (Dat kwam ook plots overal)

    Dat is gewoon overgeslagen van schrei geloof ik. Daar lees ik dat al meer dan 1,5 jaar.

    Verder boeit het me niet, ik lees verhalen alleen op sites daarvoor.
    Ik snap serieus nog altijd niet waarom mensen verhalen op een quizen site zetten?

    (...)
    Dat is gewoon overgeslagen van schrei geloof ik. Daar lees ik dat al meer dan 1,5 jaar.
    Jah, maar er kwam er hier op Quizlet eentje van NickyKaulitz (denk ik) en toen maakte iedereen er eentje, en sommige zijn echt enorm zielig -_-

    Die nicky, had dat verhaal gestolen van schrei. ^^
    Hele rel om geweest nog daar. Ik vind het echt een rotstreek, maar like, nouen, TC verslaafd, en het is toch geen eigendom van die eerste schrijfster, die het niet eens zelf schreef. o.o

    Maar ik snap je punt wel hoor. ^^