• Heei.

    Vandaag was het de 100 dagen op school voor de zesdejaars. En de hele school zat onder het wc-papier en de trapleuningen en deurklinken hingen vol tandpasta. En ze smeten uit de ramen waterbalonnen en bloem. Gelukkig heb ik die kunnen ontwijken. Maar toen ik naar boven ging stonden ze daar allemaal met alcoholstiften en nu stond mijn gezicht vol met zwarte strepen.
    En ik heb ze late staan omdat ik vond dat ze me wel sexy stonden. :Y)

    x


    A. ikmisje.

    whoooot.
    ik heb vakantie 8D


    i need you like a heart needs a beat.

    Nu pas? Bij ons was dat 20 februari.

    Maar wij mogen zoveel dingen niet doen, sinds de politie vorige keer is moetn komen. Wij mogen enkel een show organiseren and that's it!


    Get outta my head!

    gaaf xD k wou dat ze dat bij ons ook deden xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    nu pas Ö ? bij ons was da op 16 januari xd dus ng vroeger dan die hierbove (puh) (A) xD
    btw ik haatte het elk jaar opnieuw x'D
    behalve als je het zelf mag doen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    nu pas Ö ? bij ons was da op 16 januari xd dus ng vroeger dan die hierbove (puh) (A) xD
    Pff maar wij waren tenminste maffia!xD En dan kon je die kleren 3 dagen later nog eens aandoen want dan was het carnaval!
    Dat van ons was betr geplant!(puh);]


    Get outta my head!

    Janouk schreef:
    whoooot.
    ik heb vakantie 8D


    Nu al ? Ik heb morgen vrijaf. :')


    A. ikmisje.

    Undiscovered schreef:
    (...)Pff maar wij waren tenminste maffia!xD En dan kon je die kleren 3 dagen later nog eens aandoen want dan was het carnaval!
    Dat van ons was betr geplant!(puh);]

    wij hadde grease als thema xD (puh) okeeee XmosFight x'D whaha maar in onze school mag er bijna niks meer gegooid worden :'( over 5 jaar word da afgelast ofzo o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)
    wij hadde grease als thema xD (puh) okeeee XmosFight x'D whaha maar in onze school mag er bijna niks meer gegooid worden :'( over 5 jaar word da afgelast ofzo o.O


    Bij ons waren ze piraten en de jongens liepen allemaal in knalroze pakjes rond. :Y)


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    (...)

    Bij ons waren ze piraten en de jongens liepen allemaal in knalroze pakjes rond. :Y)

    hha lekker marginaal :D
    da moet gwn ^^ het hoogte punt van je schoolcarrière :D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    bij ons was Kolderdag (ja zo heet ut bij ons) woensdag, was focking lachen >< al die bruggetjes met grote ogen en alles heel voorzichtig. Haha :Y)


    Like everybody and trust no one.

    Wij hebben dat al een hele tijd geleden gehad.

    ow, dat is gaaf voor je!(hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Raar dat zo laat 100 dagen zijn. Veel plezier met je sexii alchoolstift strepen!


    Your Butt is Mine!

    ds by ons allang trg x) en damn wcpapier en tandpasta nee denk niet dat ze dat ooit by ons gaan doen x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    gaaaaf!
    ikke wil ook, maar mijn school is k*t! >.<


    So far away..