• Heay. ^^
    (ik hoop dat het hier juist staat.)
    Ik was even benieuwd, wie er hier op quizlet graag leest. En wat jullie lievelingsboeken zijn. En of jullie boeken weten die zeker aan te raden zijn enzo.

    Mijn lievelingsboeken zijn: "The Catcher In The Rye" van J.D. Salinger; "The Sorcerers of The Nightwing-serie" van Geoffrey Huntington; "Twilight-serie" (het is best mooi geschreven.); "Zoeken naar JJ" van Anne Cassidy, en "Bloedtij" van Melvin Burgess! Die is heel mooi.
    Ik heb ook nog andere, zoals boeken van Katarina von Bredow, maar "The Catcher in The Rye" blijft mijn favoriet. Ik raad jullie die echt aan. Het is geweldig. ^^

    Nu is het aan jullie. ^^
    Maakt er een lange topic van jom ;o. Laat u gaan ;D.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik hou heel erg veel van lezen :Y)
    De Twilight en Harry Potter reeks zijn toch echt wel mijn favouriet! En nu ga ik verder lezen in Breaking Dawn^^
    Xx.


    -

    Mijn top boeken zijn:

    Harry Potter
    Hoe overleef ik....
    Dat heb ik weer
    Radeloos
    Timboektoe
    Dik in mijn hoofd
    Nikki
    Twilight
    Sproetenliefde
    This is me

    Dit zijn er een paar die me te binnen schieten. Ik ben echt helemaal weg van lezen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Twilight,Gossip Girl,Harry Potter, The It-Girl en alle boeken van Mel Wallis de Vries.


    We can only learn to love by loving.

    harry potter, jill mansell boeken die zijn zo lekker romantisch, twilight, the 10th kingdom. jaja, ik heb hem eindelijk. helemaal overgeschipt uit amerika. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Twilight, Voor ik doodga, de boeken van Darren Shan, de boeken van Per Nilsson.


    rules don't stop me

    KensVAGINA schreef:
    Twilight,Gossip Girl,Harry Potter, The It-Girl en alle boeken van Mel Wallis de Vries.

    Die van Mel heb ik allemaal gelezen ;D.
    Die zijn goed he? ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Harry Potter, en van de rest ben ik hun namen enzo al vergeten. :X

    the twilight saga =]


    it should be illegal to deceive a woman's heart.

    Jools schreef:
    Twilight, Voor ik doodga, de boeken van Darren Shan, de boeken van Per Nilsson.

    Darren Shan wordt verfilmd he ^^
    En Per Nilsson, Anders dan jij is goe ;o
    En voor ik doodga is ook een supermooi boek x).


    Where there is a sea there are pirates...

    Boeen is niet echt mijn ding, maar "want dit is mijn lichaam" en "phileine zegt sorry" vind ik wel 2 mooie boeken :]

    ShellysANUS schreef:
    Ik hou heel erg veel van lezen :Y)
    De Twilight en Harry Potter reeks zijn toch echt wel mijn favouriet! En nu ga ik verder lezen in Breaking Dawn^^
    Xx.

    Ik zit nog aan Eclips x)


    Where there is a sea there are pirates...

    @Instinctive

    Ja zeker,ik heb ook dat pocketdeel ofzo.. en die heb ik iets van al 10 x gelezen :$


    We can only learn to love by loving.

    ik heb niet echt een favoriete boek, maar ik lees wel graag. Als het een goed boek is tenminste, anders stop ik meteen met lezen :p

    UseSomebody schreef:
    ik heb niet echt een favoriete boek, maar ik lees wel graag. Als het een goed boek is tenminste, anders stop ik meteen met lezen :p

    Dat heb ik ook soms.
    ik zit zo ergens int midden van een boek en dan is da zo ineens van: 'He, dit is saai." en dan stop ik en pak ik een ander x'D.


    Where there is a sea there are pirates...

    KensVAGINA schreef:
    @Instinctive

    Ja zeker,ik heb ook dat pocketdeel ofzo.. en die heb ik iets van al 10 x gelezen :$

    pocketdeel? C=


    Where there is a sea there are pirates...