• Heay. ^^
    (ik hoop dat het hier juist staat.)
    Ik was even benieuwd, wie er hier op quizlet graag leest. En wat jullie lievelingsboeken zijn. En of jullie boeken weten die zeker aan te raden zijn enzo.

    Mijn lievelingsboeken zijn: "The Catcher In The Rye" van J.D. Salinger; "The Sorcerers of The Nightwing-serie" van Geoffrey Huntington; "Twilight-serie" (het is best mooi geschreven.); "Zoeken naar JJ" van Anne Cassidy, en "Bloedtij" van Melvin Burgess! Die is heel mooi.
    Ik heb ook nog andere, zoals boeken van Katarina von Bredow, maar "The Catcher in The Rye" blijft mijn favoriet. Ik raad jullie die echt aan. Het is geweldig. ^^

    Nu is het aan jullie. ^^
    Maakt er een lange topic van jom ;o. Laat u gaan ;D.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn lievelings;

    Twilight serie, Stravaganza serie, Wicca serie, De nevelen van Avalon en Narnia :')

    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    Tranquillity schreef:
    Ik hou van lezen echt ^^ En "Zoeken naar JJ" van Anne Cassidy, vind ik ook echt een mooi boek =) Een echte aanrader vind ik zelf het dagboek van Anne Frank. Het is echt prachtig.

    jeeej ;D
    iemand die het ook heeft geleze x'D
    Ik moest er zohard bij huilen, bij Zoeken naar JJ, echt waar. nog nooit meegemaakt zoiets =l
    Het is echt droevig, ik wou die haar moeder gewoon met mijn eigen handen wurgen ofzo =S
    Grr.


    Where there is a sea there are pirates...

    Expression schreef:
    Mijn lievelings;

    Twilight serie, Stravaganza serie, Wicca serie, De nevelen van Avalon en Narnia :')

    Xx,,

    Narnia is heel mooi.
    Die had ik al gelezen toen ik maar een jaar of 5,6 was x')


    Where there is a sea there are pirates...

    Njah, ik lees Harry Potter, Twilight and Darren Shan. Voor de rest heb ik nu al veel boeken gelezen van Dirk Bracke (die ik dus zelf thuis heb). Gerda van Erkel kan ook heel mooi schrijven, voor al Huilen naar de maan vind ik supermooi. En zo kan ik dus nog een hele tijd doorgaan ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Voor ik doodga, Twilight, 3 meiden & de liefde.
    Zoiets ^^
    <3


    Like a phoenix rising from the ashes

    Beverly lewis.

    -The Covenant,
    -The Betrayal,
    -The Sacrifice,
    -The Prodigal,
    -The Revelation,

    Dochter van eenvoud.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind hoe overleef ik ... boeken leuk ennee... waar liefdesdingesgeval enzeuw in voor komt ennee kippenvel

    muwhuahahaha(6)


    Bill is lekker.

    verliefd zijn is een ramp


    --

    Harry Potter - J.K. Rowling
    Golven - Sharon Dogar
    Bonustrack - Robin Benway
    Twilight - Stephanie Meyer
    Chatroom, De Stalker, Loverboys - Helen Vreeswijk
    Gossip Girl, IT-girl - Cecily Von Ziegesar
    Verblind - Mel Wallis-De Vries


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    heei ik leef heeel veel ik lees echt van alles van romans tot horror en ook humor
    maar weet iemand nog een leuk boek voor mij???
    ik heb HP al gelezen PLEASSE heeft iemand nog een leuk boek ??

    (K) puck


    you were born original don't die as a copy

    UseSomebody schreef:
    ik heb niet echt een favoriete boek, maar ik lees wel graag. Als het een goed boek is tenminste, anders stop ik meteen met lezen :p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, trouwens nu ik erover nadenk. Blueprint - Charlotte Kerner.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben gek op lezen (:
    Ik vind de Harry Potter serie (J.K. Rowling), Twilight serie (Stephenie Meyer), Stravaganza serie (Mary Hoffman) en nog allerlei losse boeken. Bijvoorbeeld... P.s. Ik hou van je (Cecelia Ahern) en de Doemspreuk Trilogie (Cliff McNish).
    Maar ook de series van Darren Shan, Tiny O'Connell en Cecily von Ziegesar zijn leuk :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xGORGEOUS schreef:
    Ik hou erg van lezen. De boeken die ik heb verslonden zijn de boeken van Mel Wallis de Vries. Dat zijn thrillers. Ze heeft er vier: Verblind, Uitgespeeld, Buiten Zinnen en Fout. Maar als je nog normaal wilt slapen, niet voor het slapen gaan lezen. Ze zijn doodeng.
    Hmm.. Persoonlijk vind ik ze niet zo eng, maar ze zijn wel gaaf ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn lievelings boeken zijn:
    - heksendochter en het vervoolg bloedzusters
    - in de ban van de farao
    - prinses van de wind

    en er zijn nog anderen die ik mooi vind maar dat zijn er teveel om op teschrijvenxD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;