• Heay. ^^
    (ik hoop dat het hier juist staat.)
    Ik was even benieuwd, wie er hier op quizlet graag leest. En wat jullie lievelingsboeken zijn. En of jullie boeken weten die zeker aan te raden zijn enzo.

    Mijn lievelingsboeken zijn: "The Catcher In The Rye" van J.D. Salinger; "The Sorcerers of The Nightwing-serie" van Geoffrey Huntington; "Twilight-serie" (het is best mooi geschreven.); "Zoeken naar JJ" van Anne Cassidy, en "Bloedtij" van Melvin Burgess! Die is heel mooi.
    Ik heb ook nog andere, zoals boeken van Katarina von Bredow, maar "The Catcher in The Rye" blijft mijn favoriet. Ik raad jullie die echt aan. Het is geweldig. ^^

    Nu is het aan jullie. ^^
    Maakt er een lange topic van jom ;o. Laat u gaan ;D.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Darren Shan wordt verfilmd he ^^
    En Per Nilsson, Anders dan jij is goe ;o
    En voor ik doodga is ook een supermooi boek x).

    Ja, ik weet dat die boeken worden verfilmd. Ik wil echt het stuk zien waar die Sam uit elkaar word gescheurd door die weerwolf [/nogal eng bezig]


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat die boeken worden verfilmd. Ik wil echt het stuk zien waar die Sam uit elkaar word gescheurd door die weerwolf [/nogal eng bezig]

    Hahah x'D.
    Ik vind dat die daar echt grappig vertelt.
    Zoals met die spinnen die hij naar zijn kamer meenam, da's echt giere x).


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Hahah x'D.
    Ik vind dat die daar echt grappig vertelt.
    Zoals met die spinnen die hij naar zijn kamer meenam, da's echt giere x).

    Inderdaad :'D. Ik vind het ook wel geniaal dat hij die vriend Steve de koning van de Vampanezen laat zijn.


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Inderdaad :'D. Ik vind het ook wel geniaal dat hij die vriend Steve de koning van de Vampanezen laat zijn.

    x'D.
    Ik vind Steve op zichzelf gewoon cool man. Vooral zijn achternaam, Steve Leopard was da geloof ik x'D.
    Echt gezellig allemaal (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    x'D.
    Ik vind Steve op zichzelf gewoon cool man. Vooral zijn achternaam, Steve Leopard was da geloof ik x'D.
    Echt gezellig allemaal (':

    Haha, inderdaad :'D. En die slangenknul is ook gaaf, ben even zijn naam kwijt. OF ALS DIE VENT KOMT DIE DIE MENSWOLF VRIJ WILT LATEN! GENIAAL. Bijt even z'n arm eraf:9~


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad :'D. En die slangenknul is ook gaaf, ben even zijn naam kwijt. OF ALS DIE VENT KOMT DIE DIE MENSWOLF VRIJ WILT LATEN! GENIAAL. Bijt even z'n arm eraf:9~

    Jaaaa! x'D
    Da vond ik geniaal x).
    Zo bij die ene vrouw wiens arm die had afgebeten, niemand doet zo iets x'D.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Jaaaa! x'D
    Da vond ik geniaal x).
    Zo bij die ene vrouw wiens arm die had afgebeten, niemand doet zo iets x'D.

    Haha ;'D. Inderdaad. Darren Shan is gewoon geniaal. Hier staat de cast van de film trouwens op


    rules don't stop me

    De 'Wicca' serie van Cate Tiernan is mijn favoriete serie, 'De Vuurbaken' van haar is ook echt goed.
    Mijn favoriete boek is deel 1 van 'Wicca', Boek der Schaduwen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik lees vaak en graag. En mijn boekjes zijn:


    Harry potter

    Het geheim van janey hyde

    lizzy mcair (hoe schrijf je dat?:S)

    Sabrina

    Hoe overleef ik?

    En parapapa..........................








    Mijn eigen creaties!!! Joehoe. Ik schrijf zelf boeken. Maar suc-6

    Jools schreef:
    (...)
    Haha ;'D. Inderdaad. Darren Shan is gewoon geniaal. Hier staat de cast van de film trouwens op

    Ja, kheb die al gezien ;D.
    Chris Kelly is stiekem wel heet x). (a)
    Btw, als jij van Darren Shan houdt, dan zou je zeker van Sorcerers of the nightwing houden ^^
    Of "Het Huis met de Raven" int nederlands. Van Geoffrey Huntington.
    Er zijn 3 delen nu, "het huis met de raven" is de eerste. The "Demonwitch" of "De Demonenkoningin" is de tweede. En de derde ben k vergeten, die heb ik nog gereserveerd, die moet ik nog lezen ^^
    Ik raad het je aan! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    LekkerBekkie schreef:
    Ik lees vaak en graag. En mijn boekjes zijn:


    Harry potter

    Het geheim van janey hyde

    lizzy mcair (hoe schrijf je dat?:S)

    Sabrina

    Hoe overleef ik?

    En parapapa..........................








    Mijn eigen creaties!!! Joehoe. Ik schrijf zelf boeken. Maar suc-6

    Ik schrijf ook zelf ^^
    Ik zit nu aan zo een verhaal, een soort van Twilight verhaal, maar dan wel anders. Het gaat wel over vampiers en over een meisje en een jongen die zeg maar 'verliefd' worden, hoewel zij geen vampier is. Maar het ligt anders dan in Twilight. Bijvoorbeeld dat hij een slechte vampier is (':
    Volgens mij wordt het ong 400 bladzijden.
    het is nogal ingewikkeld enzo (':
    En jij?


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Ja, kheb die al gezien ;D.
    Chris Kelly is stiekem wel heet x). (a)
    Btw, als jij van Darren Shan houdt, dan zou je zeker van Sorcerers of the nightwing houden ^^
    Of "Het Huis met de Raven" int nederlands. Van Geoffrey Huntington.
    Er zijn 3 delen nu, "het huis met de raven" is de eerste. The "Demonwitch" of "De Demonenkoningin" is de tweede. En de derde ben k vergeten, die heb ik nog gereserveerd, die moet ik nog lezen ^^
    Ik raad het je aan! ;D

    Oké, dank je wel :'D. Ik zal zeker eens kijken :'D.


    rules don't stop me

    Ik hou erg van lezen. De boeken die ik heb verslonden zijn de boeken van Mel Wallis de Vries. Dat zijn thrillers. Ze heeft er vier: Verblind, Uitgespeeld, Buiten Zinnen en Fout. Maar als je nog normaal wilt slapen, niet voor het slapen gaan lezen. Ze zijn doodeng.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Ik hou erg van lezen. De boeken die ik heb verslonden zijn de boeken van Mel Wallis de Vries. Dat zijn thrillers. Ze heeft er vier: Verblind, Uitgespeeld, Buiten Zinnen en Fout. Maar als je nog normaal wilt slapen, niet voor het slapen gaan lezen. Ze zijn doodeng.

    Haha x).
    Ik vind ze allevier super ^^
    Enenen, ik weet niet meer, maar was Fout niet zo een heel klein boekje? x'D
    Die was goed C=
    En Verblind vond ik persoonlijk de beste.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik hou van lezen echt ^^ En "Zoeken naar JJ" van Anne Cassidy, vind ik ook echt een mooi boek =) Een echte aanrader vind ik zelf het dagboek van Anne Frank. Het is echt prachtig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right