• Ik ben 'net' (Ben al uur thuis) terug van de film 17 Again met Zac Afron en Matthew Perry
    En het is zeker een aanrader! Echt heel leuk ;D
    En ga nou niet zeuren van 'Nee, want Zac Afron speelt erin'. Ik vind hem ook niet geweldig maar TOCH was het leuk!


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, ik heb hem nog niet gezien n.n
    Misschien komt dat nog..?

    ik ga er miss wel heen..xD^^ maar dat weet ik nog niet..xD^^

    DanceGirl14 schreef:
    ik ga er miss wel heen..xD^^ maar dat weet ik nog niet..xD^^
    Doen, Doen, doen. Hij is leuk ;D Vonden ik en mijn vriendinnen dan hea XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb hem nog niet gezien, maar de reclame die ik ervan gezien heb, lijkt me wel goed :P


    007

    Ik ga morgen.

    Corpse schreef:
    (...) Doen, Doen, doen. Hij is leuk ;D Vonden ik en mijn vriendinnen dan hea XD

    haha^^

    :Y)

    Ik zal erover nadenken (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik zal erover nadenken (nerd).

    :Y)

    Ik ben er vandaag heen geweest, super leuke film =D Ik had helemaal niks met Zac Efron, maar dankzij deze film vind ik hem nu wel goed. In deze film laat hij tenminste zien dat hij ook egt kan acteren =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet het nog niet. Ik erger me namelijk heel erg aan hem waardoor ik ook niet fatsoenlijk naar de HSM filsm kan kijken ofzo. Dus zijn kop lijd mij af van de film :x


    -

    Miauw schreef:
    Ik ben er vandaag heen geweest, super leuke film =D Ik had helemaal niks met Zac Efron, maar dankzij deze film vind ik hem nu wel goed. In deze film laat hij tenminste zien dat hij ook egt kan acteren =)
    Ja indd. Ik vond hem echt een kinderachtige acteur door die HSM films. Maar hij is een goed iemand om in zulke komedie's te spelen :T)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb hem ook gezien eerste dag toen hij in de bios was met mijn bf eerst stopte de film bij eerste reclame toen speelde ze ondersteboven af.
    maar eind resultaat was geweldig!!!

    (ook de 3 lekkere jongens die voor ons zaten)xD

    XxNeela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik kijk wel op internet of zo x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga hem ook zien (A) Ook omdat Zac er in speelt x'D

    ik ga zondag :A


    You're kicking the legs right out from under my dreams