• haaii folks,

    Ik ben net terug van shoppen met mijn moeder, ik had nog een bolero achtig vestje nodig voor mijn gala jurk.. na de hele middag roepen wat voor een tijd ze wel niet aan mij verspilt en geirriteerd zijn dat ze met mij mee moest omdat ze zogenaamd élk weekend met mij moet shoppen. :s [wat overigens helemaal niet klopt ik shop áltijd met vrienden, ik maak altijd ruzie met mijn moeder :/ ] Zijn we thuis en is er weer zoals altijd een soort van ruzie tussen mijn ouders.. en dan gaat mijn moeder altijd haar hele verhaal tegen mij houden. wat ik zéér vervelend vind want ze maakt mij altijd helemaal depri. .__. En nu zegt ze dus dat ze alleen nog bij mijn vader is voor ons [ik en mijn broertjes] want ze kan mijn vader niet uitstaan en hij haar niet. En ze is er heilig van overtuigd dat het veel beter voor ons zou zijn als ze wel zouden scheiden enzo.. en ze zegt dat ze emotioneel levensmoe is o.o En dat ze het allemaal niet meer wil en dat ze alles alleen maar op ons afreageerd.. Alsof ik die informatie wou horen! Ik heb er altijd maar hoop ingehouden! je zou zeggen dat ik me nu vreselijk hoor te voelen.. maar ik heb mij er voor afgesloten.. het doet me (nu) niks.. Ik weet zeker dat er weer een punt komt dat ik weer helemaal instort :/ zo gaat dat jammer genoeg altijd bij mij, ik hoop alles op en dan op een gegeven moment explodeert de bom.

    Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet, maar ik wil ab-so-luut niet dat ze scheiden! dan maar non stop ruzie :'/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    zech tegen hun hoe je ej voelt waarschijnlijk doen ze het dan niet waar jij of je broetje in de buurt zijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Heb jij liever dat ze non-stop ruzie maken dan dat ze scheiden? :l
    denk je dat zij daar gelukkiger van gaan worden?
    Niet dus.
    Ik vind het heel jammer voor jou, maar als ik dat lees is mijn reactie dat een scheiden beter is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Soms is scheiden beter, geloof me.
    Het went echt wel. Alleen in het begin is het super moeilijk. Maar op deze manier is het vor jullie allemaal niet leuk..

    Ik ken je gevoel.
    En als ik jou was zou ik zeker tegen je moeder zeggen dat ze moet stoppen, zij moet jou niet met hun zaken opschepen, want jij gaat er alleen mee zitten.
    En, scheiden kan soms wel beter zijn. Het klinkt misschien gek enzo, maar ik weet hoe het voelt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sorry hoor maar waarom heb je liever non stop ruzie dan scheiden?
    Ik snap dat je liever hebt dat ze bij elkaar blijven maar als zij niet meer van elkaar houden is het het beste als ze gaan scheiden, ook al vind jij dat niet fijn. Het klinkt namelijk een beetje egoistisch dat hun ongelukkig moet zijn omdat jij liever hebt dat ze non stop ruzie hebben in plaats van te scheiden
    Geloof me,soms is scheiden beter dan telkens ruzie(mijn ouders zijn ook gescheiden en nu gaat het ook veel beter als toen ze telkens ruzie maken)
    (btw niet te persoonlijk opvatten,ik snap dat je liever hebt dat ze bij elkaar blijven,ik probeer alleen te helpen)

    Veel succes nog(flower)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Sorry hoor maar waarom heb je liever non stop ruzie dan scheiden?
    Ik snap dat je liever hebt dat ze bij elkaar blijven maar als zij niet meer van elkaar houden is het het beste als ze gaan scheiden, ook al vind jij dat niet fijn. Het klinkt namelijk een beetje egoistisch dat hun ongelukkig moet zijn omdat jij liever hebt dat ze non stop ruzie hebben in plaats van te scheiden
    Geloof me,soms is scheiden beter dan telkens ruzie(mijn ouders zijn ook gescheiden en nu gaat het ook veel beter als toen ze telkens ruzie maken)


    ja oke.. het is niet dat ik wil dat ze ongelukkig zijn, helemaal niet zelfs. Maar waar ik me ook zo boos om maak is dat ze er amper moeite voor doen.. nou kun je wel denken dat ze vastwel íets doen, nou niet dus.. mijn vader vind het allemaal wel best en mijn moeder heeft overal als argument op van ach dat doet je vader toch niet. En dán vind ik dat ze ook niet bij mij moet uithuilen als ze toch niet veranderen wil.. de ruzie gaat namelijk om gedrag. Mijn moeder is véél te kritisch en is altijd maar negatief en mijn vader is juist véél te makkelijk en vind alles maar best zolang het goedkoop is.. Naja ik neem aan dat ze wel iets geprobeert hebben.. maar je krijgt haast het idee dat ze er niet eens moeite voor willen doen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik weet niet hoe je je voelt, maar ik wens je echt heel erg veel sterkte.
    en dat verhaal dat je me laatst vertelde? in een pb? ik denk dat dit verhaal daar ook weer een rol in speelt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soms is scheiden beter, want van ruzie word jij ook niet vrolijk! En als ze niet van elkaar houden is het voor hun ook niet leuk.
    Maar sorry ik heb geen tips, mijn ouders zijn z'n "never ending happy story" koppeltje.
    Sterkte echt veel sterkte (flower)


    -

    okj girl
    daar zag ik jou ouders echt niet voor in. Ik bedoel het lijkt net of ze zo van elkaar houden ik zie ze nooit vechten of wat dan ook.
    In elk geval ben je maandag bij mij , zo ben je daarvan ff weg.
    en dan kunnen we er ook ff over praten(wat hebben wij ouders problemen)Lila wou vandaag met mij naar mijn oma toe. ik wou niet en toen negeerde ze mij de helle dag ik bedoel maar hoor!
    nou ja zie je maandag

    XxNeela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Weetje, het is misschien wel beter dat je ouders scheiden, want zo is het ook niet leuk voor hen ?


    None but ourselves can free our minds.

    Okeej dit is helemaal niet leuk voor je :S , zeg anders een tegen je vader dat je je hier helemaal niet goed bij voelt ? of praat met een mentor op school ? je ouders zullen zeker wel een oplossing vinden en scheiden is waarschijnlijk alleen in het allerergste geval...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xNEE schreef:
    Soms is scheiden beter, geloof me.
    Het went echt wel. Alleen in het begin is het super moeilijk. Maar op deze manier is het vor jullie allemaal niet leuk..


    mee eens.
    meid ik wens jou heel veel sterkte en
    als je even wilt uit huilen of weet ik het wat jekan naar ons allemaal toe mailen en sms'en en weet ik het allemaal wat
    we zijn er voor je iniedergeval.

    x. serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    i say: scheiden



    dat lijkt mij het beste ,,, maar blijf je moeder én vader steunen, maar als de ruzie's uit de lopen zou ik wel hulp zoeken, maar volgens mij is het nog niet zo erg, of wel................ zolang jullie moeder niet ook chagie is tege jou en je vader je niet slaat ofsow, denk ik dat het geod is, en zorg ook dat ze elkaar geen pijn doen,,,,,,,,





    maar ik denk dat na verloop van tijd scheiden beter is voor jullie allemaal




    sterkte ermee(hoera)(Y)


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik kan wel hard roepen dat ik weet hoe het is en dat ik ook vijfentachtigduizendvierhonderdenzesenzeventig van die gevallen heb meegemaakt, maar oke, misschien is het wel beter als ze uit elkaar gaan. Maar dan nog moet je een ding doen, en dat weet ik wél zeker:
    Laat niet over je heen lopen! Want je ouders moeten je niet als deurmat gebruiken omdat zij samen een probleem hebben.
    Sterkte (flower)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    sterkte schat <3


    It's not the same without you.