• Jep, ik ga weer meedoen aan SOTY en ik heb zelfs al een plot in gedachten. Het enige wat nu ontbreekt, is een cover, en ik hoop dat fotoshopvaardig Q me hierbij kan helpen!

    Titel: Vedder, maar ik ben echt niet zeker over de titel, dus als het kan zou ik ook graag een versie zonder titel hebben.
    Korte inhoud:

    Dat hij niet de dunste van de hoop is, is één probleem. Dat hij haast geen vrienden heeft, is een ander probleem. Dat hij gay is en op de populairste jongen van de school verliefd is, is ook zeker en vast een probleem. En dat zijn stad opgeschrikt wordt door een aantal gruwelijke moorden gepleegd door een oeroude kracht, namelijk die van een heks… wel, dat zou je misschien ook een probleem kunnen noemen.

    Bij de zestienjarige Samuel zit alles tegen: zijn slonzige uiterlijk zorgt ervoor dat hij dik in de smaak valt bij pestkoppen, en het feit dat zijn grote liefde onbereikbaar is, werkt ook niet echt mee. Bovendien wordt zijn dorpje Deur onaangenaam verrast door een heel aantal bovennatuurlijke moorden gepleegd door een oeroude heks. Samen met zijn veel te aantrekkelijke vader gaat Samuel op zoek naar de bron van al het kwaad, maar laat het lot nu net willen dat het hele dorp… er nogal van overtuigd is dat Samuel zelf de heks is.

    Foto's: Ik heb echt geen enkel idee, dus laat jullie creativiteit de vrije loop gaan, haha :')
    Sfeer: Duister, mysterieus, onheilspellend
    Verticaal/horizontaal: Verticaal.
    Extra: Ik heb niet zo graag herkenbare personen op de cover, maar als het toch beter uitkomt, mag je het altijd proberen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand? :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Damnit. Ik heb een perfecte gozer in mijn hoofd voor die jongen. Alleen, hij bestaat dus niet. :'D Dus een plaatje van m vinden gaat dan moeilijk hahaha
    Maar ik ga eens verder spitten. Wil je sowieso me een berichtje sturen als je verhaal online komt te staan? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Damnit. Ik heb een perfecte gozer in mijn hoofd voor die jongen. Alleen, hij bestaat dus niet. :'D Dus een plaatje van m vinden gaat dan moeilijk hahaha
    Maar ik ga eens verder spitten. Wil je sowieso me een berichtje sturen als je verhaal online komt te staan? _O_

    Haha, dit probleem heb ik altijd :')
    En ja, zal ik doen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    O gawd. Hij is dus niet de dunste, right? Dus opzich chubby? Wel, als dat waar is dan heb je me op het verkeerde deel van Tumblr gebracht. Ik zie dingen die ik niet wil zien. :'D HAHAHA daamn x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    O gawd. Hij is dus niet de dunste, right? Dus opzich chubby? Wel, als dat waar is dan heb je me op het verkeerde deel van Tumblr gebracht. Ik zie dingen die ik niet wil zien. :'D HAHAHA daamn x)

    Hij is inderdaad chubby :') Sorry, haha XD

    Zijn er trouwens nog mensen die iets willen proberen? c;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan wel even kijken.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Zoiets? Ik kan nog alles veranderen, heb je een voorkeur voor een lettertype?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:



    Zoiets? Ik kan nog alles veranderen, heb je een voorkeur voor een lettertype?

    Ik vind de afbeelding nogal klein (en daardoor ook best laag van kwaliteit), kun je daar nog iets aan doen? Het is trouwens niet echt de typische heks met de bezemsteel (had ik misschien moeten vermelden, dus zou je die weg kunnen doen (of vervangen door iets anders)? En qua lettertype heb ik geen voorkeur c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil ook nog wel iets proberen later vandaag 🔥

    Als ik tijd heb vanavond, wil ik wel iets proberen! (Ik kan wel niets beloven want ik heb examens)

    Ik ben wel niet zo goed in covers maken, ik hou ze meestal nogal simpel maar aangezien het allemaal donkere kleuren gaan zijn lukt het misschien wel om iets ingewikkelders te maken.^^


    The soul needs autumn.

    Allebei alvast bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    Dit heb ik nu. Nog vrij simpel dus als er kan nog van alles bij mocht dat nodig zijn !

    Ungoliant schreef:



    Dit heb ik nu. Nog vrij simpel dus als er kan nog van alles bij mocht dat nodig zijn !


    Hé, dan was mijn associatie met raven/kraaien toch niet zo gek, haha.

    Ik had oa deze gemaakt, maar mijn andere paste beter bij het verhaal haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ungoliant schreef:



    Dit heb ik nu. Nog vrij simpel dus als er kan nog van alles bij mocht dat nodig zijn !

    Ik vind hem leuk, maar zoals ik tegen Goldstein ook al had gezegd: eigenlijk komt er geen enkele raaf voor in het verhaal :')

    De story staat ondertussen online met de al dan niet voorlopige cover van Goldstein (waar ik enorm dankbaar voor ben, haha)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik vind hem leuk, maar zoals ik tegen Goldstein ook al had gezegd: eigenlijk komt er geen enkele raaf voor in het verhaal :')

    De story staat ondertussen online met de al dan niet voorlopige cover van Goldstein (waar ik enorm dankbaar voor ben, haha)


    Oh haha! Dat heb ik dan niet gezien, sorry. Die je nu hebt is ook prachtig.