• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten meer hun best doen om schoolverlaters en spijbelaars aan te pakken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 juli 2009 - 9:23 ]


    BAM!

    Echt niet ;O dan word ik streng aangepakt,wil ik niet :')!

    Hoe willen ze dat gaan doen? De mensen die echt spijbelen lukt het altijd wel om er tussendoor te glippen.


    -

    ILoveHajar schreef:
    Hoe willen ze dat gaan doen? De mensen die echt spijbelen lukt het altijd wel om er tussendoor te glippen.


    Niet als de inspectie ofzo erbij komt.
    Maar ik ben het op zich eens met de stelling, als het dan maar niet zo wordt dat je voor 1x spijbelen een hele week moet nablijven (dat zie ik mijn school zo invoeren).


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)

    Niet als de inspectie ofzo erbij komt.
    Maar ik ben het op zich eens met de stelling, als het dan maar niet zo wordt dat je voor 1x spijbelen een hele week moet nablijven (dat zie ik mijn school zo invoeren).


    Dan moet het eerst wel heel ver komen. :')


    -

    Bij ons op school worden de mensen die dat doen heel goed aangepakt, dus ik vind het niet nodig.


    History is not hatred.

    JOYCEVIPx schreef:
    Echt niet ;O dan word ik streng aangepakt,wil ik niet :')!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens. Het gebeurt echt heel vaak. Dus ze moeten er echt wel wat aan gaan doen! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die schoolverlaters en spijbelaars komen er niet zo maar,dat gebeurd alleen als de school gewoon kut is. Dus onneens.

    JOYCEVIPx schreef:
    Echt niet ;O dan word ik streng aangepakt,wil ik niet :')!

    Bij ons lukt dat bijna niet. Dat wordt steeds goed gecontroleerd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nou, ik wil wel gewoon kunnen spijbelen, hoor. dat vind ik toch een stukje eigen verantwoordelijkheid. ik spijbel trouwens hartstikke verantwoordelijk. ik spijbel alleen bij de vakken waar ik het kan missen. ik zou bijvoorbeeld nóóit een les wiskunde, natuurkunde of scheikunde missen. :] alleen de vakken waar ik hoog voor stond. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    bij mij valt er niet veel te spijbelen want dan krijgen je ouders een telefoontje, op de middelbare kon het wel..xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Neen, bij ons is daar echt wel al heel streng controle op, hoor. ><


    Tanya is de beste.

    Nee.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, bij mij wordt er al veel te veel tegen gedaan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 14:14 ]