• Tegen een trage computer? Want vandaag heeft de mijne er veel te veel last van =='

    opnieuw opstarten ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Niet achter je computer gaan zitten en hem een dagje rust gunnen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pleur alle zooi die je niet meer nodig hebt van de harde schijf af. Ding loopt ineen keer een stuk sneller.
    Althans bij mij. En toen kwam ik tot de conclusie dat ik sommige dingen nog nodig had, had ik ze weggegooid.
    Dat krijg je als je oorspronkelijk lichtblond bent.


    Elegance is refusal.

    meschien heb je er tevee opstaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Niet te veel internet openen (anders blokeert het van mij). En ook wat SofieNoelle zei, dingen die je niet meer nodig hebt verwijderen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mellifluous schreef:
    Niet achter je computer gaan zitten en hem een dagje rust gunnen.

    Maar dan ga ik dood van verveling. O.O
    Ik zal hem eens opnieuw opstarten. Hopen dat dat helpt.

    xNEE schreef:
    (...)
    Maar dan ga ik dood van verveling. O.O
    Ik zal hem eens opnieuw opstarten. Hopen dat dat helpt.


    Nou, dan zet je hem opnieuw op (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ajdunooo. Alle dingen die je niet odig hebt wegklikken? Dingen eraf smijten zoals overbodige foto's en filmpjes etc?

    xNEE schreef:
    Tegen een trage computer? Want vandaag heeft de mijne er veel te veel last van =='


    mijne is altijd sloom. En hoeveel ik er ook afhaal, hij blijft sloom xD

    [/maar misschien komt dat omdat wij gewoon snel zijn xD]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb er altijd last van. Mijn advies: Op de computer of laptop van je vader gaan zitten :'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Ik heb er altijd last van. Mijn advies: Op de computer of laptop van je vader gaan zitten :'D.

    Hmm... Heb ik wel eens vroeger geprobeert, zonder succes want hij werd helemaal boos omdat ik msn erop had gezet :X

    de interngetgeschiedenis en cookies enzo verwijderen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    geen triljard sites open houden, stel je luisterd muziek,..die dat dan via youtube(dus niet via itunes, das focking groot programma0_0) of nog beter gewoon tmf of zo aanzettexD

    en alle dingen die je niet meer nodig hebt er af smijten,..of alles op un externe harde schijf zetten(of cd's of zo) zodat je alles wel nog hebt maar niet meer op je pc zelug:P(nerd)

    Registry schoonmaken (alle cookies, adware, achtergebleven bestanden en dat soort zooi), Schijf leeghalen (NIET formatteren, dan blijft alleen Windows of gewoon niets achter) en gewoon geen shit downloaden ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Er op kloppen?:X


    If you had never come out of the blue, I would've stay