• Ja , ..
    Zijn er momenten of dingen gebeurd die je aan niemand hb verteld uit schrik en/of dat ze je gaan uitlachen ?
    hier kan je alles vertellen dat je wilt over je engste en ergste gebeurtenis(sen).

    bv bij mij ; Ik was alleen thuis met mijn broer en we zaten allebei op ons kamer op onze pc en ik ging om drinken dus ik ga naar beneden en ik doe de frigo open en ik hoor opeens gekraak van boven me , ja vrij normaal want we hebben veel hout en dat maakt nogal vaal lawaai en als ik net de frigo sloot was er een super luide kraak waar ik ongeloofelijk hard van verschoot maar echt super luid hé , en echt ik was super bang ben direct naar mijn kamer gegaan en mijn lichten branden .

    en jullie ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Dat ik eens een man zag in onze tuin helemaal in het wit, en het was donker, en men ouders zagen hem niet, hij liep weg en ik volgde hem maar van men ouders moest ik terugkomen, en ik vroeg of ze hem hadden gezien, maar ze zeiden van nee

    Ik zie wel eens geesten..Of ik verbeeld het me gewoon.Nou ik vind dat dus helemaal niet leuk en het liefst zou ik er niets mee te maken willen hebben.Ik ben er ook best wel bang voor & daarom heb ik wel eens slapeloze nachten.Tjha , xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik had een slaapfeestje en we waren allemaal al haast aan het slapen behalve ik en opeens hoorde ik voetstappen buiten. dus ik deed het gordijn los en heb gekeken was niemand. ik weer gaan slapen hoor ik weer dat.. echt zo raar..


    We can only learn to love by loving.

    Ik vertel zo veel dingen niet aan anderen mensen;) soms is dat gewoon beter van niet. Lang leve gekraak in grote enge lege huizen -.-.. En geestverschijningen zijn niet echt altijd lol nee..
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    hmm dat zijn enge maar ik heb een erge gebeurtenis maar, tog maar niet neerzetten =S

    :o Vertel, wij niet zullen lachen.
    Ik lach nooit om zo'n dingen Vind dat eng .

    Ik ging keer met een groepje Final Destination 1, 2 & 3 kijken. We haddden toen f plaspauze xD Nou ik naar de WC. Ik kijk snel in de spiegel in de gang en zie mezelf met Zwarte ogen :( Ik ga naar boven en ga weer zitten. De film start.. Zie ik daarna Jody met WITTE ogen.. was best Freaky


    I live for the applause, you will die for it.

    ö 2 weken geleden. ik word zo om 3 uur snagts ofzo wakker,door men laptop,ik hoor hem de hele tijd op en af starten,zo heel de tijd acter elkaar. ik kon niet slapen door het geluid,en eerljk gezegd vond ik het best eng,na een tijdje besloot ik om snel men bed uit te springen,naar de lichtknop en dan men kamer uit. dat doe ik dus,en ik loop naar de badkamer. na een bezoekje naar het toilet xD kom ik trug,en wil het licht van de gang aandoen,maar die knippert even en valt dan uit. ik had dus meer schrik. ik loop dan maar naar men moeder haar kamer en vertel alles,dus.. ik ben maar bij men moeder gaan liggen xD

    maar héél de nacht heeft men laptop zo gedaan,tegen de morgen niet meer,toen was ie weer normaal.


    And all the girls in the front row scream your name.

    ö 2 weken geleden. ik word zo om 3 uur snagts ofzo wakker,door men laptop,ik hoor hem de hele tijd op en af starten,zo heel de tijd acter elkaar. ik kon niet slapen door het geluid,en eerljk gezegd vond ik het best eng,na een tijdje besloot ik om snel men bed uit te springen,naar de lichtknop en dan men kamer uit. dat doe ik dus,en ik loop naar de badkamer. na een bezoekje naar het toilet xD kom ik trug,en wil het licht van de gang aandoen,maar die knippert even en valt dan uit. ik had dus meer schrik. ik loop dan maar naar men moeder haar kamer en vertel alles,dus.. ik ben maar bij men moeder gaan liggen xD

    maar héél de nacht heeft men laptop zo gedaan,tegen de morgen niet meer,toen was ie weer normaal.


    Omg, dan durf ik dat ding niet meer in mijn kamer te zetten xD


    I live for the applause, you will die for it.

    omg, egt allemaal creepy
    ik heb alleen wel eens als de printer uitstaat dat ie zon geluid maakt alsof ie aan gaat.

    en heb nog wel wat maar idd sommige dinge kun je btr nie zegge;)
    xx.

    Ik was een keer met me vriendin in haar huis en we ware alleen thuis,, maar toen werden we duss telkes gebelt.. en als we opnamen was der niemand..
    Duss we werde helemaal bang en al.. se woont op een soort boerderijding en toen hoorde we duss gekraak.
    Duss wij helemaal sgrikken enso.. Kwam die hond vn der de aan wandele ¬¬ Majaa ,,toen werde we nog een xx gebelt en weer was er niemand aan de andere kant vn de lijn,,en toen ginge we trugbellen.. en toen kregen we opeens son Bedrijf waar haar vader mee werkt aan de telefoon ¬¬


    Crack a bottle

    ikke had eens zat k tv te kijke n de avond en k moest toen steeds op de knopjes van de tv drukke om te zappen en toen deed k dat eens en toen had k dat gdn k draaide me langzaam om en opeens zag k alleen maar zwart k kon helemaal niks en toen gaf k me nog een klap n me gezigt en toen kon k weer zien k was egt doodsbang erdoor:|

    God, ik vind 's avonds gaan slapen al eng genoeg, dus laat staan dat er iets anders gebeurd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Owh zo creapy!!

    Ik was naar het tv aan het kijken in het donker en ik zag door de glazen deur iets bewegen. Ik schonk er maar geen aandacht aan en keek verder naar tv maar toen hoorde ik iets van 'knal' en ik begon bang te worden. Mijn moeder was in slaap gevallen dus ik was ongeveer alleen. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen en ik draaide mij langzaam om en ik zag mijn irritante zus met een masker van Scream ofzo. Ik schrok mij dood en ik schreeuwde zoó hard dat mijn moeder er wakker van werd.


    it's ok to be gay!

    Mijn oma is pas overleden en we hebben haar schoen hieer staan , inclusief haar favo hakken ,die schoenen stonden in de gang , ik liet mijn deur open staan en net voor ik mijn ogen wou dichtdoen hoor ik geklak van hakken , ik doe het licht aan en ga naar de hakken , ze stondenn anders!!

    hmm dat zijn enge maar ik heb een erge gebeurtenis maar, tog maar niet neerzetten =S



    waarom niet?? je hebt me nieuwsgierig gemaakt!!