• Ja , ..
    Zijn er momenten of dingen gebeurd die je aan niemand hb verteld uit schrik en/of dat ze je gaan uitlachen ?
    hier kan je alles vertellen dat je wilt over je engste en ergste gebeurtenis(sen).

    bv bij mij ; Ik was alleen thuis met mijn broer en we zaten allebei op ons kamer op onze pc en ik ging om drinken dus ik ga naar beneden en ik doe de frigo open en ik hoor opeens gekraak van boven me , ja vrij normaal want we hebben veel hout en dat maakt nogal vaal lawaai en als ik net de frigo sloot was er een super luide kraak waar ik ongeloofelijk hard van verschoot maar echt super luid hé , en echt ik was super bang ben direct naar mijn kamer gegaan en mijn lichten branden .

    en jullie ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    :o Vertel, wij niet zullen lachen.
    Ik lach nooit om zo'n dingen Vind dat eng .

    Ik ging keer met een groepje Final Destination 1, 2 & 3 kijken. We haddden toen f plaspauze xD Nou ik naar de WC. Ik kijk snel in de spiegel in de gang en zie mezelf met Zwarte ogen :( Ik ga naar boven en ga weer zitten. De film start.. Zie ik daarna Jody met WITTE ogen.. was best Freaky



    een paar dagen voor we naar F D 3 in de cinema zijn gaan kijken gingen we naar walibi,we zaten in het hangende karretje in de vampire en werden er weer uitgehaald en plots sloot die atractie , best eng , mijn zus was niet meegeweesd omdat ze dacht dat er iets ging gebeuren , mss als we erniet uitgingen was da wel zo ...

    (...)


    een paar dagen voor we naar F D 3 in de cinema zijn gaan kijken gingen we naar walibi,we zaten in het hangende karretje in de vampire en werden er weer uitgehaald en plots sloot die atractie , best eng , mijn zus was niet meegeweesd omdat ze dacht dat er iets ging gebeuren , mss als we erniet uitgingen was da wel zo ...


    Heb ook zoiets gehad maar dan in Bellewaerde (België). We gingen op de atractie elvalador ( ben niet zeker of dat de naam is) en toen we eruit gingen sloten ze de atractie, het bleek dat er een stoel (ofzo) kapot was gegaan.


    it's ok to be gay!

    Oke,hij is best wel grappig maar hier komt ie:

    De telefoon gaat, ik neem op, is dat zogenamd me 'vriendin'
    Maar haar stem is anders
    Ze vraagt of ik kom zwemmen en ik zeg nee
    De volgende dag vraag ik of ze belde.
    Zei ze nee

    Mijn ex die vraagt of hij me in moet komen stoppen en als ik zeg dat ik niet wil gaan slapen hij zegt dat we dan samen niet gaan slapen. o_O


    blame the bully.

    een vriendin sliep bij mij zij moest naar de wc en ik moest wat uit de woonkamer pakken. Dus we gingen samen naar beneden, doe ik de tussendeur in de gang los, bonkt er keihard iemand 3 keer tegen de deur aan. terwijl ik niks door het glas zag en het was pikkedonker. Ik raakte in paniek en men moeders vriend was gaan kijken, maar der was niemand ..

    k was eens een keer helemaal alleen thuis

    Ineens Begint (d8 ik)
    me kat te me te kere en maakt zn rug bol en zn oren achte rin zn nek En zo krijzen(ben de naam kwijt :P)
    Dus k wou weg lope en draai meom en Zag een Wazig gezicht ofso vet eng dus ik na de keuken Renne
    hoor ik ineens een Knal, Was debloempot Ineens Geknapt :O
    En me kat Ng steeds zo agressief doen :O
    K heb direct me moedr gebeld en dies toen thuis gekome
    En verder heb k gelukkig nergens meer last van gehad :)


    I solemny swear i am up to no good

    ja ik was alleen thuis zat in mijn kamer toen hoorde ik gebonk ,zo ik ging kijken wat het was maar er was niks buiten.
    Zo kwam het vanbinnen zo ik deed mijn deur open en daar zat mijn hond met gele ogen, ik zag alleen gele ogen omdat mijn hond zelf zwart was . xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik had is een nacht dat m'n licht opeens uitging. en toen ik het weer aaan probeerde te krijgen lukte dat niet. ik dacht dat er iets met de elektriciteit was. dus ik dacht er niet bij na. maar dan kreeg k opeens een sms van mezelf o_o

    *het is donker en ik ben bang, ik wil naar het licht maar ik zie het niet"
    fzu. kwas echt bang, man ö

    (...)

    Heb ook zoiets gehad maar dan in Bellewaerde (België). We gingen op de atractie elvalador ( ben niet zeker of dat de naam is) en toen we eruit gingen sloten ze de atractie, het bleek dat er een stoel (ofzo) kapot was gegaan.
    El Volador :')
    mijn oom werkt daar -_- in Bellewaerde

    Ohh, dat van dat bellen van weetikveelwiehetookweerwas doet me aan iets denken.
    dr kwam es een vriendin slape. en wij hadden dus vette lol. ma zo juist om 12 uur snachts belt er iemand naar m gsm. ik kijk wie het is: maar dr stond op: geen nummer.
    mn vriendin zo: " neem dan op!"
    ik opneme en op luidspreker zette. hore ik en m'n vriendin zo eerst wat gezucht ofzo. en dan wil ik aflegge maar dan zegt die stem uit mijn gsm opeens iets:

    ssssssssst, ik zit naast je.

    ik gillen en die telefoon onder me bed gooie.
    ik en me vriendin zijn dan in me zus dr kamer gaan slape. en toen ik sochtends mijn gsm ging hale stonde nog 4 oproepe op: allemaal geen nummer ö

    Ohh, dat van dat bellen van weetikveelwiehetookweerwas doet me aan iets denken.
    dr kwam es een vriendin slape. en wij hadden dus vette lol. ma zo juist om 12 uur snachts belt er iemand naar m gsm. ik kijk wie het is: maar dr stond op: geen nummer.
    mn vriendin zo: " neem dan op!"
    ik opneme en op luidspreker zette. hore ik en m'n vriendin zo eerst wat gezucht ofzo. en dan wil ik aflegge maar dan zegt die stem uit mijn gsm opeens iets:

    ssssssssst, ik zit naast je.

    ik gillen en die telefoon onder me bed gooie.
    ik en me vriendin zijn dan in me zus dr kamer gaan slape. en toen ik sochtends mijn gsm ging hale stonde nog 4 oproepe op: allemaal geen nummer ö


    dat vind k ook eng hoor.

    Ik heb eens iets gehad toen ik met een organisatie op kamp was. Ik lag in mijn bed en zie daar een schaduw. Die schaduw komt dichterbij en kwam naast me liggen. Ik was zo bang dat ik die gewoon liet doen en ik heb heel de nacht wakker gelegen omdat ik niets durfde te doen. De volgende morgen bleek het een meisje te zijn dat aan het slaapwandelen was -_-'


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33