• Dit kreeg ik als doorstuurbericht van een meisje op Netlog.

    lieve tokio hotel fans.
    Jullie zullen nu denken van. Ja vast tokio hotel liegt. Maar ik zou deze brief serieus nemen. Toen ik dit hoorde werd ik woedend. Dit bericht is verzegeld door een persoon die tokio hotel kent. Ze heeft deze woorden allemaal zelf uit gesproken.

    we Beginnen met 1.

    Bill kaulitz is niet singel meisjes. Wat jullie ook denken. Hij heeft een liefje.

    2.

    Blijkbaaar heeft tom kaulitz een meisje zwanger gemaakt.

    3.

    Jawel georg heeft ook een lief.

    ik snap het echt niet hoe kunnen ze zoiets verzwijgen. Ik bedoel hun moeten niet liegen tegen de fans. Dat gaat er echt over.Hmm ik weet al wat jullie nu denken. Wat zit haar nou te lullen. Wel als jullie dit niet geloven mij best. Maar denk er om. Tokio hotel is niet hoe ze hun voordoen. Ze liegen al bijna een jaar tegen jullie.Shokken was het wel.Ik barste echt in tranen uit. En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus. En ik ben dat gelieg kotsmoe. Willen jullie ook dat het ophoud ? Vertel dit dan rond en stuur door. Want het moet gedaan zijn.


    Gelove jullie dit?


    I need you like a heart needs a beat

    Care care care?
    :'D Ja nu ben ik echt woedend o.o
    Wat een dom mens zeg die dat heeft schreven. En iemand die Tokio Hotel kent, aha. Die mensen díe ze nog kennen zijn te vertrouwen en gaan niet zo'n brief schrijven. :'D
    Uhu
    [/niets tegen jou ;)]

    Eeerst zien, dan geloven (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    -plat-
    Sorry, ik moest heel erg lachen toen ik dit zag. Ten éérste: Als het zo is, whuteffur, laat hun toch lekker? Wees blij. Al zou ik het gewoon niet kùnnen geloven dat Bill en vrouwelijk liefje zou hebben, maar bon. Ten tweede: Als het niet zo is, is de maakster/maker hiervan gewoon iemand die de site ebay nog nooit heeft gezien. Geef hem/haar die link en zeg dat het een ideale site is om een leven te zoeken.

    Hun hebben toch ook nog een privé leven? We moeten heus niet alles van ze weten.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Iets verzwijgen betekend nog niet dat je liegt en daarbij komt dat je je fans niet alles hoeft te vertellen? Het is je familie, of iets dergelijks, niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    sorry maar dat kind is dan egt niet goed snik hoor als ze werkelijk een lief hebben al een jaar lang had de media het allang geweten
    en mag een mens ook een privé leven hebben ofwa?
    niet iedereen hoeft alles te weten hoor

    Ik snap dat wel!
    Ookal liegen ze:
    Die liefjes worden dan gwn bedreigd enz... door de fans! Ik zie het zo gebeuren hoor.
    En hoe weet ze dan dat ze liegen hea?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    xBlackAngel schreef:
    Ik snap dat wel!
    Ookal liegen ze:
    Die liefjes worden dan gwn bedreigd enz... door de fans! Ik zie het zo gebeuren hoor.
    En hoe weet ze dan dat ze liegen hea?


    Live for something or die for nothing

    O en trouwens; Gustav net papa geworden en bij Tom ne kleine op komst? Dat zal daar gezellig worden in tokio hotel -land!! XD

    Ja en zij heet zeker Cindy, de vriendin van Bill ook.
    De vriendin van Georg heeft Michelle, en zo heet haar vriendin.

    Denk ik. 8)


    -

    1. wie zegt dat dat meisje van netlog zelf de waarheid spreekt, en of zij TH kent geloof ik ook niet helemaal.
    2. ik vind het op zich wel logish dat ze dingen verzwijgen, want als dit allemaal echt waar zou zijn krijgen ze natuurlijk veel drama.
    3. ik wil het eerst uit hun mond horen voordat ik dingen ga geloven.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ShesGotStyle schreef:
    Ten eerste, Bill zal nooit samen zijn met een MEISJE.
    Ten tweede, als het maar van één persoon komt is het sowieso niet waar.
    Ten derde, al was het waar, wat hebben wij er dan mee te maken?
    Ten vierde, als je zelf al weet dat het eenleugen is, waarom open je er dan een topic over? Zorgt alleen maar voor meer rotzooi.

    x


    Is het er totaal mee eens.
    Haha, Bill een relatie met een meisje. Als er iemand homo is, dan is hij het wel. (:
    En zowat. Dan hebben ze toch lekker een relatie. Het gaat toch om de muziek. Volgens mij vergeten we wel eens dat het een muziekband is, ze maken muziek mensen. Het zijn geen modellen of personen zoals Paris Hilton.


    Elegance is refusal.

    Geen idee, maar als het waar is. Ze mogen toh nog een beetje privùe hebben , niet ?


    A. ikmisje.

    ROOMxSAUS schreef:
    zZeg maar tegen dat wijf (dat als dit waar is) ze dat liegen voor het besstwil voor de fans doen. anders gaan al die DieHard Fans zelfmoord plegen en worden hun vriendinnen aangevallen. En dat hun moeder al wordt aangevallen is al erg genoeg. En Gustav is nog steeds 'single' dus ik ben blij :). Maar misschien kent da meisje hele TH niet en wil ze gewoon rotzooi verkopen aan de media. En als ze ze wel kent: liegen mag niet en verklikken ook niet (puh).


    So far away..

    boeiend..

    als zij een meisje hebben.. wij kunnen ze tog niet tegen houden?? Als ze wel hebben gelogen.. is het alleen maar om eigen best wil.. anders zijn alle DieHard Fans weg.. maar ik ga TH er egt niet minder om leuk vinden hoowr..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3