• Achtergrondinformatie: Gister was er een halloweenparty met mijn vaste vriendengroep, heel leuk met trick or treat, maar daar gaat het niet om. Een van die vriendinnen, waar het feestje werd gehouden, zei dat ze verkering had gekregen via msn, die dag. Wij natuurlijk allemaal het hele gesprekje lezen. Zij gaf duidelijk toe hem leuk te vinden, het ging iets als dit:

    hij
    zij

    Ik heb van ... gehoord dat je me leuk vind, maar ze wist niet zeker of e het wel mocht vertellen

    Ja dat klopt, mag wel verteld worden. Ik ben al op je sinds je bij me in de klas zit

    (...)

    dus je antwoord is ja?
    ja (dit gaat dus nog steeds over: vind je me leuk...)

    (...)

    ken je de serie van ...?

    ja

    er is nu een verfilming van serie 1

    vet zullen we er samen heen gaan?

    ok leuk nisschien in de vakantie

    bladiebladiebla

    Maargoed het punt is dus dat hij niet heeft gezegd, of gesuggereerd dat hij haar leuk vind, en ik vind het acepteren om naar de film te gaan echt niet genoeg. Zij wel. Dat was een hele discussie, maar ik vind nog steeds dat ik gelijk heb. Dus mijn vraag is:

    wanneer heb je verkering: als jij/hij/zij je vraagt, als je van elkaar weet dat je elkaar leuk vind, of iets anders, dus heeft mijn vriendin we of niet verkering?


    dit op een leeftijd van +/- 15 jaar, laat dat duidelijk zijn...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 15:42 ]


    If you're going to hell, keep going

    Als jij/hij/zij je vraagt, maar dat is mijn mening.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als je verliefd bent en één iemand verkering heeft gevraagd, en de ander duidelijk ja zegt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat vind ik dus altijd zo vaag he. Ik vind officieel gewoon als die persoon het aan je gevraagd heeft.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 13:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als hij/zij het aangevraagd heeft of als ze gekust hebben.


    -

    die jongen zei toch 'ik ben al gek op je sinds je bij me in de klas zit' en nu spreken ze af,dus als ze op die date kussen,dan hebben ze pas verkering volgens mij (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    die jongen zei toch 'ik ben al gek op je sinds je bij me in de klas zit' en nu spreken ze af,dus als ze op die date kussen,dan hebben ze pas verkering volgens mij (:


    neej, mijn vriendin is die roze, zíj zei dat ze al heel lang verliefd op hem is, hij reageerde er nauwelijks op...


    If you're going to hell, keep going

    Rush schreef:
    Als je verliefd bent en één iemand verkering heeft gevraagd, en de ander duidelijk ja zegt.


    Only losers can act the way you do