• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    PoisonIvy schreef:
    Klopt dat dat als je er een nieuwe hoofdstuk inramd dat ie dan niet bij nieuwste quizlets komt te staan?

    klopt, want nieuwste stories moet nog komen.

    Cristine schreef:
    (...)
    Nee, dat kan op het moment nog niet.

    Ah, maar het komt wel ?
    Want ik vind die foto's altijd leuk bij een verhaal, ze fleuren het op en hebben meestal ook met het verhaal te maken.


    The soul needs autumn.

    Weetje? Ik vind dit echt dé verandering van de eeuw! Ik bedoel, alle verhalen in een verhaal gedeelte, en Quizlet wordt weer Quizlet!
    Wauw!
    Ik besef me nu pas hoe geweldig ik dit vind:D


    Alleen wel lullig voor de mensen met 500 quizen in verhaalvormxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    xAmelie schreef:
    (...)
    Ah, maar het komt wel ?
    Want ik vind die foto's altijd leuk bij een verhaal, ze fleuren het op en hebben meestal ook met het verhaal te maken.

    tuurlijk, zie het lijstje hierboven van wat er nog komt.

    GU schreef:
    Weetje? Ik vind dit echt dé verandering van de eeuw! Ik bedoel, alle verhalen in een verhaal gedeelte, en Quizlet wordt weer Quizlet!
    Wauw!
    Ik besef me nu pas hoe geweldig ik dit vind:D


    Alleen wel lullig voor de mensen met 500 quizen in verhaalvormxD


    Ik zit rond de 250...
    Ik wacht denk ik tot dat er misschien nog een toepassing komt waarmee je in één keer een hele serie kan omzetten naar 'story' :P Anders zit ik echt wel ff bezig. En, da's niks voor iemand die zo lui is als mij :)


    007

    Q schreef:
    (...)

    Ik zit rond de 250...
    Ik wacht denk ik tot dat er misschien nog een toepassing komt waarmee je in één keer een hele serie kan omzetten naar 'story' :P Anders zit ik echt wel ff bezig. En, da's niks voor iemand die zo lui is als mij :)

    ik moet nog een serie van 90 ofzo en nog een van 37, maar die van 37 zijn ook vragen bij, en onzin antwoordne, dus dan kan ik de juiste vragen nog gaan uitzoeken:O
    maar de vakantie is bijna voorbij, dus dan kan ik aan de bak met Quizlet:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Komt er ookweer zoiets als bij serie's dat je kan zien wie er een hoofdstuk al heeft gelezen?


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Stories en chapters handmatig activeren
    Betekent dat dat je ze gewoon inactief kan laten staan ?


    The soul needs autumn.

    MakeDamnSure schreef:
    Komt er ookweer zoiets als bij serie's dat je kan zien wie er een hoofdstuk al heeft gelezen?

    Ja komt er nog (:

    En binnekort kun je stories inderdaad actief en inactief maken.

    Ook een vraag!(A)

    Is het verplicht om over te stappen op stories?

    Nee hoor, series blijven voorlopig nog wel bestaan.


    Nou..er staat "voorlopig", dus het kan zijn dat later er geen series meer zijn?
    Want ik ben er nog niet uit wat ik liever heb, een serie of een story:X

    AlienMary schreef:
    Ook een vraag!(A)

    (...)

    Nou..er staat "voorlopig", dus het kan zijn dat later er geen series meer zijn?
    Want ik ben er nog niet uit wat ik liever heb, een serie of een story:X

    Uiteindelijk willen we alles overgezet hebben ja.

    oke, ook irritant, als je een hoofdstuk van een story leest, staat dat niet bij resultaten. dan is het moeilijk om die nog terug te vinden als je nu even de naam vergeten bent


    What would Emma do?

    dragonxgirl schreef:
    oke, ook irritant, als je een hoofdstuk van een story leest, staat dat niet bij resultaten. dan is het moeilijk om die nog terug te vinden als je nu even de naam vergeten bent

    Ja daar komt nog wat voor, maar voor nu inderdaad even irritant.
    Zet het bij favorieten als webpagina?

    Ik kijk het eerst even zo aan denk ik,
    dan bepaal ik binnenkort wel of ik overstap of nog even wacht tot series niet meer bestaan. (A)


    hoi, jij bent leuk.

    Kun je dan nog zien wie die uitkomst gemaakt heeft?


    You'll never dream alone. <3