• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    KikaRareShit schreef:
    Kun je dan nog zien wie die uitkomst gemaakt heeft?

    dat wordt zo snel mogelijk geinstalleerd

    Ik vind het jammer dat als je een nieuw deel plaats bij je story dat het niet bij de nieuwe quizzen terecht komt. = minder 'reclame' (:
    xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    Ik vind het jammer dat als je een nieuw deel plaats bij je story dat het niet bij de nieuwe quizzen terecht komt. = minder 'reclame' (:
    xx

    we zijn druk bezig met een nieuw promotie systeem ;)
    maar niet alles kan tegelijk :P

    Cherished schreef:
    (...)
    we zijn druk bezig met een nieuw promotie systeem ;)
    maar niet alles kan tegelijk :P

    Weet ik wel (: en eigenlijk vond ik het begin dat storie-gedoe maar niets, maar nu ik mijn hele serie in een storie heb gezet is het veel beter, het gaat veel sneller en je moet minder doen. Dus ik ben al heel blij dat het er is, nu nog verbeteringen die, waarschijnlijk wel, nog geprogrammeerd gaan worden, en het is gewoon perfect. ben weer te veel aan het praten x'-D
    x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kun je ze al in de spotlight zetten en misschien kunnen jullie 'Stories promoten' ook tussen 'Quizzen promoten' zetten n_n ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Cherished schreef:
    (...)
    Uiteindelijk willen we alles overgezet hebben ja.

    Okee...
    Maar als ik bv een serie (geen samenhangend verhaal) niet omzet, gaan al mijn quizzen die erin zaten verloren?

    AlienMary schreef:
    (...)
    Okee...
    Maar als ik bv een serie (geen samenhangend verhaal) niet omzet, gaan al mijn quizzen die erin zaten verloren?

    Misschien wel, weten we nog niet zeker.
    Anders zetten wij het toch over. We verwijderen niet zomaar dingen van een user.

    komen stories ook bij laatste uitslagen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    komen stories ook bij laatste uitslagen?

    Er komt nog iets voor.

    Maar de mensen die een abo hebben, krijgen die nu nog wel gewoon bericht dat er een nieuwe is?.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    MakeDamnSure schreef:
    Maar de mensen die een abo hebben, krijgen die nu nog wel gewoon bericht dat er een nieuwe is?.

    zeer zeker wel :D

    Ik vind het echt veel veel fijner dan de serie's (A)


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Ik vind het wel een heel goed systeem, zeker overzichtelijker. Wel lastig dat je meteen in één keer iets moet uploaden en dat je het niet zoals bij series later pas kan activeren, best lastig.
    Maar aangezien ik zie dat daar aan gewerkt word zal ik er niet verder over klagen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cherished schreef:
    (...)
    zeer zeker wel :D


    Je hebt het over Stories he?? Ik krijg geen berichten van de Stories waarvoor ik geabonneerd ben. En ik heb geen hotmail of zo en de rest van mijn mails krijg ik wel allemaal aan.


    Live life limitless.

    LoseControl schreef:
    (...)

    Je hebt het over Stories he?? Ik krijg geen berichten van de Stories waarvoor ik geabonneerd ben. En ik heb geen hotmail of zo en de rest van mijn mails krijg ik wel allemaal aan.

    Hmm raar.
    Nja er staat al wel hoeveel mensen een abo hebben?