• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    Shit cooliejoelie man jhaa het is best wel irri dat je d hele tyd op verzenden moet klikken..

    Blahblah mak myn quizz :D :Y) Yaell


    Bill is lekker.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Uploaden via http://www.tinypic.com?

    danke schon![met umlaut(A)]

    Wanneer kun je die 'stories' aanpassen en komen ze bij je menu te staan?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    leuk. :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    ik heb de serie omgezet in een storie, maar de hoofdstukken (delen van serie) die er bij hoorden, zijn er niet? -ik weet het, dom-


    we've only said goodbye with words

    EDDYaddict schreef:
    ik heb de serie omgezet in een storie, maar de hoofdstukken (delen van serie) die er bij hoorden, zijn er niet? -ik weet het, dom-

    Die moet je nu ook nog per stuk over gaan zetten. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Kun je ook foto's erbij zetten?


    we've only said goodbye with words

    EDDYaddict schreef:
    Kun je ook foto's erbij zetten?

    Ja, dat kan.
    Dan doe je: [img] De link van de foto [ /img]
    Zonder die spatie ertussen, of course. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.


    Ja, dat kan.
    Dan doe je: [img] De link van de foto [ /img]
    Zonder die spatie ertussen, of course. ^^


    dank je. ^^


    we've only said goodbye with words

    Dus als ik het goed begrijp zijn story's gewone verhalen en zijn series quizzen die bij elkaar horen, toch?

    uhm maar hoe zet je dan 1 quiz over naar de storie waarvan hij een deel is ? bijv als je een nieuw deel hebt :O

    KimxBill schreef:
    uhm maar hoe zet je dan 1 quiz over naar de storie waarvan hij een deel is ? bijv als je een nieuw deel hebt :O

    Je maakt geen quiz meer, maar gaat naar mijn stories en daar op [nieuw hoofstuk]
    Snap je?

    Cherished schreef:
    (...)
    Je maakt geen quiz meer, maar gaat naar mijn stories en daar op [nieuw hoofstuk]
    Snap je?


    ik snap hem en ik heb het gevonden dank je :)

    Hoe zit het met laatste uitkomst?


    Your make-up is terrible

    Ik snap het nog niet zo goed '^^

    Maar ik wil het nog wel een keer weer leszen mischien sanap ik het dan maar ik moet met mijn serie's bezig.. mischien wil er 1 van jullie 1 lezen?

    Kusj KoekjMonster


    Life is a beautiful struggle