• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    xBlackAngel schreef:
    (...)
    Ik heb al die linken niet meer :$
    Bv bij een proloog ik weet echt niet waar ik al die linken terug moet vinden :$


    Tsja, da's waar. Of je moet al die foto's die je had in je fotoboek zetten en daar de linken van geven in je story. Maja, gelukkig wil Rutger het voor ons maken =) Thnx Rutger =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kun je misschien ook instellen dat het kopje "Quizzen ontworpen door..." verdwijnt op je profiel zodat je alleen nog maar je stories daar hebt staan.?

    Niet al mijn stories staan onder mijn stories!
    wel gewoon op mijn profiel...
    hoe kan dat???


    Time to tip the scales!

    Mag je ook gwn een serie als een serie laten? :X


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    xBlackAngel schreef:
    Mag je ook gwn een serie als een serie laten? :X
    Mobejaaa (':

    xBlackAngel schreef:
    Mag je ook gwn een serie als een serie laten? :X

    Dat kan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Lyria schreef:
    Niet al mijn stories staan onder mijn stories!
    wel gewoon op mijn profiel...
    hoe kan dat???

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    xNEE schreef:
    Kun je misschien ook instellen dat het kopje "Quizzen ontworpen door..." verdwijnt op je profiel zodat je alleen nog maar je stories daar hebt staan.?

    Ik zal het op de lijst met dingen zetten die nog moeten komen


    Dit is mijn signature...

    Ik zag dat je stories nu ook op je profiel staan.
    Is het misschien niet leuker dat ze net zo staan zoals de serie's, zonder dat grijze vakje enzo? ^^
    Sorry voor het gezeik.

    Thx!


    Time to tip the scales!

    Prodigy schreef:
    Ik zag dat je stories nu ook op je profiel staan.
    Is het misschien niet leuker dat ze net zo staan zoals de serie's, zonder dat grijze vakje enzo? ^^
    Sorry voor het gezeik.

    Daar wordt aan gewerkt.

    Je kunt binnenkort aangeven welke onderdelen je precies op je profiel wilt hebben staan en in welke vorm (Y)


    Dit is mijn signature...

    ParodyOnLife schreef:
    Full screen edit pagina
    wat bedoel je daarmee? (:

    Dat houdt in dat wanneer je een nieuw hoofdstuk schrijft je de mogelijkheid om het veld waar je in aan het schrijven bent in full screen formaat kunt krijgen. Dat typt wat fijner en is overzichtelijker.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Daar wordt aan gewerkt.

    Je kunt binnenkort aangeven welke onderdelen je precies op je profiel wilt hebben staan en in welke vorm (Y)

    Naaais. ^^
    Wat een vooruitgangen hier en allemaal op zo'n korte tijd. x')

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat houdt in dat wanneer je een nieuw hoofdstuk schrijft je de mogelijkheid om het veld waar je in aan het schrijven bent in full screen formaat kunt krijgen. Dat typt wat fijner en is overzichtelijker.

    Zoiets als een een lege html paginaµ? :')

    Pff, quizlet wordt grondig onder de schop genomen, -ofziets-
    wel nice! :]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.